MonicaT Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Tidligere kunne man finne via NKK sin side en liste over alle nordiske dommere (med adresse, mail, hvilke raser de dømmer etc) men jeg klarer ikke finne igjen denne siden. Noen som kan hjelpe? Jeg skal finne to dommere som jeg skal spørre om vil være dommere på to utstillinger, men jeg trenger å se om de kan dømme alle rase, samt kontaktinfo. Arg, lett meg blå på NKK sine sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 NKKs dommerguide har link til FCI Judges Directory Men det var kanskje ikke det du var ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Tusen takk, jeg kan bruke den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts