Spazmo Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Da går vi straks mot bussen. Malgus og jeg ser fram til å hilse på dere! Vi trekker sikkert godt nedover i parken der tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Glemte dette helt jeg.. Våknet syk idag, så dagen var ikke helt vår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Fant slottet idag på vei til Synnøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Det går helt fint, det kommer alltids flere sjanser! Hihi, gratulerer med funnet. Det er veldig fint der oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Fant slottet idag på vei til Synnøve! Oppdretteren din har mange svært seriøse fortellinger fra "Da hun var ung" og var ofte på kongen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Noen som vil treffes i morgen om ikke været er altfor ille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Oppdretteren din har mange svært seriøse fortellinger fra "Da hun var ung" og var ofte på kongen Haha, tviler ikke nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Noen som vil treffes denne uken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 På søndag, kanskje? Her har vi valpekurs mandag og onsdag, og vaksinering fredag. Så jeg regner med valpen ligger flatt både tirsdag, torsdag, fredags ettermiddag og lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 På søndag, kanskje? Her har vi valpekurs mandag og onsdag, og vaksinering fredag. Så jeg regner med valpen ligger flatt både tirsdag, torsdag, fredags ettermiddag og lørdag Å, misunnelig på valpekurs altså! Hadde vært så greit å bare ha noe å komme seg på, da hadde treningen blitt enklere når det var mer fast. Men ja, vi kan se om søndag passer. Jeg har foreløpig fri, men tenker kanskje å jobbe ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Vi er med på søndag om været ikke er alt for ille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Søndag passer her! Tok vakt på lørdag istedenfor søndag. Bare ikke det er rundt middagstider. Skal spise hos mine foreldre da. Sikkert i 17 tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Søndag formiddag dersom været er bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Jeg gleder meg, og Tidi trenger virkelig noen å leke med! Så håper det blir noe av søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Når klokken og hvor skal vi treffes i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 OT: Legg ut bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Jeg har bare bil frem til sånn 15 i dag, så det må bli før det dersom vi skal være et annet sted enn i relativ nærhet her. Hvor er dette stedet du MegaMarie og Spazmo har møttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Vi møttes på Gamlehaugen, der slottet er. Det er ved motorveien mot Lagunen. Det er veldig fint der Men det var en god del folk der i går da jeg var der. Sikkert fordi det er høstferie og fint vær. Det er egentlig båndtvang, så det beste hadde sikkert vært å dra et sted hvor det er et stort åpent område, som valpene kan løpe løs på uten for mange folk Har du noen gode forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Vi har en stor mark rett ved siden av oss på Nesttun. Har møtt andre hunder der tre ganger på en mnd. Byggeplass på ene siden, boligområde på det andre. En del folk som går forbi, og lite trafikk. Vi pleier å ha Meesha løs der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Vi har en stor mark rett ved siden av oss på Nesttun. Har møtt andre hunder der tre ganger på en mnd. Byggeplass på ene siden, boligområde på det andre. En del folk som går forbi, og lite trafikk. Vi pleier å ha Meesha løs der Ja, det høres bra ut! Hva var det du sa du het der igjen? Veibeskrivelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Adressen er Sundts veg 50B Når du kommer fra sentrum på hovedveien følger du E39, også skal du ta av til høyre ikke lenge etter Paradis. Det er skiltet. Du kommer til en rundkjøring og da er det skiltet resten av veien til Nesttun. For å komme seg fra Nesttun sentrum og opp hit, kjører du inn i sentrum og tar til høyre ved første eiendomsmegler på høyre side av veien, rett etter terminalen. Følg denne veien nesten helt opp, til du ser masse hvite hus på venstre side av veien. Der skal du inn til venstre. Da får du de hvite husene på høyre side, en del grønne og brune bygg på venstre side, og en liten låve rett frem. Nå er ikke jeg fra Bergen og har ikke bodd her så lenge så jeg kan på ingen måte garantere veibeskrivelsens kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Jeg tror jeg vet sånn ca hvor det er Skal vi si klokken 13? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 14 passer bedre, går det for deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 14 passer bedre, går det for deg? Det går fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Knall! Tar du med begge hundene? Sambo lurte på om han skulle lage kaffe til du kom, hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts