Taz Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Dette er veldig kort varsel, opprinnelig skulle jeg passe Malvin som han heter, men selvfølgelig fikk Kiwi løpetid. Selv om han bare er en valp på 5 mnd så reagerer han på løpetiden og det er nok enklest for alle parter om han blir passet av noen andre. Så jeg håper det er noen her inne som har mulighet til å passe han, han er en enkel og omgjengelig valp. Eier reiser onsdag kveld og er hjemme igjen søndag denne uken. (21-25 Aug) De bor i Notodden, men eier har bil og kan kjøre litt for å levere han. Siter
Mardina Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Herregud for en søting Hadde jeg hatt muligheten, så skulle jeg gjerne hjulpet... Håper du finner noen som kan passe den søte lille 1 Siter
bernertryne Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Åh Dessverre har selvfølgelig trollet mitt også løpetid. 1 Siter
Argyr Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Rena blir kanskje litt langt? 1 Siter
Taz Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2013 Rena blir kanskje litt langt? Tror kanskje 4 timer hver vei er litt i det lengste laget. Men tusen takk for at du tilbyr, tror han hadde hatt det dritgøy hos deg. Siter
Argyr Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Tror kanskje 4 timer hver vei er litt i det lengste laget. Men tusen takk for at du tilbyr, tror han hadde hatt det dritgøy hos deg. Pøh! Ja, jeg så for meg to klumper på fem måneder i fri utfoldelse her. De hadde nok hatt det dritgøy og jeg hadde sikkert fått noen grå hår? Håper det ordner seg! 1 Siter
lucy Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Herremin, send han til Bergen! 1 Siter
Taz Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2013 Pøh! Ja, jeg så for meg to klumper på fem måneder i fri utfoldelse her. De hadde nok hatt det dritgøy og jeg hadde sikkert fått noen grå hår? Håper det ordner seg! Neida, de sliter jo hverandre ut så da blir det jo mindre grå hår på deg. Du skulle bodd en smule nærmere Gardermoen så hadde det jo ikke vært noe stress å fått han opp til deg. Takk, satser på det er noen der ute som har mulighet til å passe en veldig behagelig bernervalp, han grenser til å være tvers igjennom lat. 2 Siter
Orca Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Hei, det er mulig jeg kan! Jeg eller søsteren min. Vi lurer på om Dixie får løpetid snart, men tror ikke det hadde vært noe problem da vi har separat leilighet i kjelleren, kan godt la en av dem være der. Må selvsagt høre med min mor og min søster om det er greit men... EDIT: åh Notodden vet jeg ikke hvor er, så bare at det sto Rogaland på din profil... Sjekket... Det ble gjerne litt langt 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Tja første tanken min er spør Pajko hun har flyttet til BØ som er tre mil unna og uten hund. Jeg har selv en hanne på 7 måneder og får hjem tispa til sønnen i helga og tror det er nok for min del. KAn kanskje være lurt å skrive hvilken veg dem skal fra Notodden for da kan det jo være flere som bor den vegen Siter
Taz Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2013 Tja første tanken min er spør Pajko hun har flyttet til BØ som er tre mil unna og uten hund. Jeg har selv en hanne på 7 måneder og får hjem tispa til sønnen i helga og tror det er nok for min del. KAn kanskje være lurt å skrive hvilken veg dem skal fra Notodden for da kan det jo være flere som bor den vegen Men trodde ikke det var lov med hund der? Da blir det sikkert mer enn nok for deg. Han reiser strekning Notodden - Gardermoen, men det blir tiiiiiidlig torsdags morgen og da hadde det sikkert vært mer praktisk for folk å fått han levert på onsdagen på normalt klokkeslett. Men det er sikkert litt for kort varsel å spørre folk om pass. Siter
Gjest Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Kunne tatt han hadde jeg ikke vært borte fre-lør sukk. My heart weeps! Siter
Guest lijenta Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Men trodde ikke det var lov med hund der? Da blir det sikkert mer enn nok for deg. Han reiser strekning Notodden - Gardermoen, men det blir tiiiiiidlig torsdags morgen og da hadde det sikkert vært mer praktisk for folk å fått han levert på onsdagen på normalt klokkeslett. Men det er sikkert litt for kort varsel å spørre folk om pass. Det vet jeg ikke. Vet bare at studiet har noe reising som krever at man fikser pass av hund hvis man har med hund Siter
Pbt Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Åhh, for en søting! Han kunne gjerne vært hos meg Men jeg jobber onsdag til fredag, og kan ikke ta han med. Han er vel litt liten for å være hjemme alene i 8 timer.. 1 Siter
Taz Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2013 Åhh, for en søting! Han kunne gjerne vært hos meg Men jeg jobber onsdag til fredag, og kan ikke ta han med. Han er vel litt liten for å være hjemme alene i 8 timer.. Eier har jobb, så han er vandt til å være alene hjemme opp til 8 timer. Som sagt han er en veldig omgjengelig og chill hund som ikke stresser seg opp for noe. Men skjønner at du kanskje ikke vil ha en fremmed valp alene i leilighet/hus, for selv om han er OK hos eier og hos meg alene, så vet man jo aldri hvordan han reagerer alene hos helt fremmede folk. Men takk uansett. Siter
Toril Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Skulle så gjerne..men er borte hele lørdag 1 Siter
Ia Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Hjertet mitt hoppet her nå, har så lyst! Men får ikke lov av mor, og Oslo blir vel også i lengste laget 1 Siter
Pbt Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Eier har jobb, så han er vandt til å være alene hjemme opp til 8 timer. Som sagt han er en veldig omgjengelig og chill hund som ikke stresser seg opp for noe. Men skjønner at du kanskje ikke vil ha en fremmed valp alene i leilighet/hus, for selv om han er OK hos eier og hos meg alene, så vet man jo aldri hvordan han reagerer alene hos helt fremmede folk. Men takk uansett. Hvis han er vandt til det så kan jeg passe han hvis du/eier ikke finner noe annet altså Kan dra hjem i lunsjen på torsdag og sjekke at alt går bra. Du kan jo sende meg PM hvis det er aktuelt 1 Siter
Recommended Posts