Justisia Skrevet 18. August 2013 Rapporter Skrevet 18. August 2013 Eller laget nytt emne med Opera. Jeg har brukt Opera hele tiden, kan ikke erindre at jeg har gjort noe endringer i dag heller, men nå får jeg opp tom rute, får ikke sitert heller. Nå er jeg inne i Firefox, og da fungerer det som det skal. Noen som vet hva jeg eventuellt har klart gjøre eller hvordan man fikser dette? sånn ser det ut i Opera Siter
Justisia Skrevet 18. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2013 Bare glem det! Nå skulle det plutselig funke nå. Sånn kan det gå når man ser på skrekkfilmer om demoner og sånn på pc'n, de har sikkert besatt maskina mi 2 Siter
Raya Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Er ikke bare din. Min har også vært sånn av og på. Plutselig får jeg ikke skrevet noen ting, og så etter noen minutter er alt som normalt.. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.