Gå til innhold
Hundesonen.no

Dårlig ånde


Koxer
 Share

Recommended Posts

Heisann :ahappy:
Valpen vår (3mnd+3uker) har fått en skikkelig stygg ånde i det siste. Noe som kan minne om råtten fisk. Lurer på om dette kan være på grunn av tannfelling? Hun har ikke mistet noen tenner ennå, men det er vel ikke så langt unna? :) ser nemlig at noen nye tenner begynner å synes :lol:

Og er det evt. noe man kan gjøre mot den grusomme ånden, eller ''må'' vi bare vente til det går over? :icon_confused:

Hun spiser forresten bare valpetørrfor fra purina pro plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke tannfellinga så tipper jeg kjeksen. Den gjærer nok godt nedi der.. :x

Tørrforet du refererer til? haha :ahappy:

Denne ånden har dukket opp i løpet av den siste uka, og det stinker rett og slett råtten fisk.. ikke noe som minner om tørrfor i det hele tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk veldig dårlig ånde under tannfellingen. Ble helt fin igjen etter det (og er forsåvidt det enda) :)

Åja, okei! :) Da tipper jeg det er det som er årsaken. Dårlig ånde kan vel i noen tilfeller tyde på sykdom? Hun virker frisk og rask ellers, så vi har egentlig avkreftet det selv :thumbsup:

Det er helt ubeskrivelig deilig å få en skikkelig tørrfisk-gjesp midt i fleisen :x:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Åja, okei! :) Da tipper jeg det er det som er årsaken. Dårlig ånde kan vel i noen tilfeller tyde på sykdom? Hun virker frisk og rask ellers, så vi har egentlig avkreftet det selv :thumbsup:

Det er helt ubeskrivelig deilig å få en skikkelig tørrfisk-gjesp midt i fleisen :x:D

Ugh, kjenner til disse herlige gjespene ja.. Ikke fullt så deilig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert de finner noen tann, min valp har mistet alle småtenna framme, (og det kom nye opp bare en dag etter) - men jeg har ikke sett snurten av ei tann.. Hun må vel ha svelgt dem alle :P Mi har ikke noe særlig dårlig ånde, men jeg oppdaget at hun var i tannfelling etter å ha luktet noe rart fra munnen hennes. Lukten minnet meg litt om blod, så da hadde hun vel akkurat mistet noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...