NilaTheWhippet Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Hvordan oppbevarer du sminken din og hva har du Mitt ser slik ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilaTheWhippet Skrevet 14. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Skal fylles opp snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Oi!! Hvor har du kjøpt det? Supersmart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Tenkte akkurat det samme, at det var smart. Har bare en veske hengende på en knagg på badet med forskjellige sminkepunger i, jeg, så kunne nok tenkt meg en bedre løsning etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilaTheWhippet Skrevet 14. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 https://www.blush.no/c-1718-oppbevaring.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Jeg har ikke no bilde nå, men siden jeg bare bruker sminke til øynene så har jeg en liten stoffveske hvor jeg har alle kostene, og den ligger oppi en litt større skinnveske hvor jeg har all sminka og andre "tools" Enkelt og greit ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilaTheWhippet Skrevet 15. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2013 Jeg og hadde alt i en stor kurv tidligere, men siden jeg har en tenåringsdatter som idag begynte på ungdomsskolen, så fikk jeg ikke ha den kurven i fred hehe, alt mulig ble lagt oppi den. Annbefaler forresten folk å ta en titt på http://cherryculture.com/index.php Bra side med priser til en brøkdel av hva prisen er i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts