Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger pass - Trondheim


Guest Christine
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Hei!

Prøver lykken her igjen! På førstkommende lørdag skal jeg i bryllup, og siden bikkja "plutselig" ble alenehund og ikke takler å være hjemme alene enda så sitter jeg i en liten knipe.. Skal være i kirken litt før 2, så jeg trenger pass fra 1-tiden til litt utover kvelden. Noen som føler seg kallet?

Han er rolig inne og går sammen med omtrent alt av hunder.

Betaler gjerne litt dersom noen kan hjelpe, og stiller mer enn gjerne opp som hundepasser selv ved senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Typisk at man skal i samme bryllup da! :P

Tenkte litt på doglife tidligere i dag.. Det er noe du anbefaler? Liker ikke å sette han ut til noen jeg ikke kjenner/vet av, men syns doglife virker ganske greit..

Trenger også pass neste fredagskveld(23.), så burde jo egentlig kontaktet de, så jeg kanskje får slått to fluer i en smekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at man skal i samme bryllup da! :P

Tenkte litt på doglife tidligere i dag.. Det er noe du anbefaler? Liker ikke å sette han ut til noen jeg ikke kjenner/vet av, men syns doglife virker ganske greit..

Trenger også pass neste fredagskveld(23.), så burde jo egentlig kontaktet de, så jeg kanskje får slått to fluer i en smekk...

Jeg både kjenner Hanne og Ådne og Nina gjennom trening i sch. klubben. De kan hund og har mye bra kunnskap, i tillegg har de utviklet et supert konsept når det kommer til kennelvirksomhet. Hundene er mye ute og de går langt for og tilpasse seg hver enkelt. Varga var der en uke mens jeg var ute og reiste, hun er jo litt spesiell, men det har gått helt smertefritt. Mammadalten ville ikke engang bli med hjem :) lott sårende, men tross alt et veldig bra tegn :P den kennelen der kan virkelig kalles ferie for hunden.

De har Facebook side.

Den fredagen kan det godt hende han kan være hær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, før jeg oppdaget doglife så kjørte jeg til Holtålen om jeg hadde behov for kennel. Men det er vell litt langt for en dagstur. Er vell noe relativt nyoppstartet på Stjørdal. Husker ikke helt navnet, men lurer på at det hetet stjørdal (et eller annet) Stjørdal dyrepensjonat kanskje. Har ikke erfaring selv, men de virker greie. Og får en dag bare så er det vell ikke så utrolig farlig så lenge de blir behandlet bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, før jeg oppdaget doglife så kjørte jeg til Holtålen om jeg hadde behov for kennel. Men det er vell litt langt for en dagstur. Er vell noe relativt nyoppstartet på Stjørdal. Husker ikke helt navnet, men lurer på at det hetet stjørdal (et eller annet) Stjørdal dyrepensjonat kanskje. Har ikke erfaring selv, men de virker greie. Og får en dag bare så er det vell ikke så utrolig farlig så lenge de blir behandlet bra.

Stjørdal dyrepensjonat ja http://www.stjordaldyrepensjonat.no/

Ligger i Elvran. Kjempedyktig dame! Det er Tinkas faste kennel nå, vi er veldig fornøyde. Hundene har det fint der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

http://www.luckys.no/?gclid=CKK0gLSK_7gCFdN6cAodwFEAiw har sett reklame for disse, men aner ingenting om de

Sett reklame for siden jeg og, men blir litt skeptisk når det er så nyoppstartet og jeg ikke finner noen som har brukt de :P

Send han nedover til Kristiansund, båten går 3 ganger om dagen! :lol:

Kan komme å levere han i morgen, også hente han på søndag? :D

Nei, før jeg oppdaget doglife så kjørte jeg til Holtålen om jeg hadde behov for kennel. Men det er vell litt langt for en dagstur. Er vell noe relativt nyoppstartet på Stjørdal. Husker ikke helt navnet, men lurer på at det hetet stjørdal (et eller annet) Stjørdal dyrepensjonat kanskje. Har ikke erfaring selv, men de virker greie. Og får en dag bare så er det vell ikke så utrolig farlig så lenge de blir behandlet bra.

Jeg kjører gjerne et stykke for å være sikker på at han får det bra, så sånn sett er Holtålen overkommelig :P Da blir det jo isåfall døgnpass, men.. Hm.

Stjørdal dyrepensjonat ja http://www.stjordaldyrepensjonat.no/

Ligger i Elvran. Kjempedyktig dame! Det er Tinkas faste kennel nå, vi er veldig fornøyde. Hundene har det fint der. :)

Æsj, så det er fullt :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan komme å levere han i morgen, også hente han på søndag? :D

For min del; JA TAKK! :D

Men siden jeg er hos pappa de to neste ukene, så spørs det hvor fornøyd han hadde blitt. Siden det i utgangspunktet ikke er lov med hund i blokka annet enn besøkhunder for et par timer og slike ting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

For min del; JA TAKK! :D

Men siden jeg er hos pappa de to neste ukene, så spørs det hvor fornøyd han hadde blitt. Siden det i utgangspunktet ikke er lov med hund i blokka annet enn besøkhunder for et par timer og slike ting :lol:

Hehe, det spørs det :D

Aida tar hundene sine selv så du kan komme hit med han på lørdag om du vil :)

Åh, om Aida er sikker på at hun ikke skal ha pass, og du er sikker på at du vil så hadde jo det vært helt fantastisk :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...