Mäkimura Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Jeg leter etter en grime til hund hvor festet er under haka men finner ikke det billig noen plass. Vi skal kun bruke det til å trene med så om noen har en brukt som de ikke trenger lengre aå er jeg interessert. Så på nettet men der må man over en viss sum for å kjøpe noe, typisk.. Ellers så ser jeg også etter en sele med ring foran hvor man kan feste koppelet, men finner ingen plass. Har en selv som er for liten til pinscheren min og for stor til dvergpinscheren min, haha.. vet heller ikke hva den type sele heter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Du tenker på denne selen kanskje? http://www.alphadog.no/produkt/nyheter/easy-walk-hundesele-large Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Jeg har en slik sele, den kjøpte jeg vel på Buddy for noen år siden. Har sett den på mange dyrebutikker, så tror ikke den skal være så vanskelig å få tak i :-) Ellers ligger det mange på f.eks ebay. Min er av merket Trixie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Er det K9 bridle eller Halti du ser etter? De fleste dyrebutikker har halti grime inne. Sjekk Høøks for eksempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iduno Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Jeg kjøpte min grime på tropehuset til en hundrelapp det er sånn me feste til koppel under haka:) vet ikke om du har funnet enda men send meg en pm viss du vil jeg skal stikke innom og kjøpe til deg så kan jeg sende i posten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Easy Walk finne du MYE rimeligere på Ebay enn på den nettbutikken det ble linket til. Må vente litt på den da, men når de nesten har tredobbelt pris, så er det verdt det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts