Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsliner til salgs


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

I og meg jeg får endel liner, så har jeg nå noen til salgs.

De koster 250,- inkludert porto.

Det brune og turkise har jeg ett par til av.

De hvite/peacock fargete er mer sølv farget i det hvite enn det som kommer fram på bilde.

Det rosa er ekstra langt.

Send PM eller mail kenneldeepeyes@hotmail.com

Jeg sender ikke før jeg evt har mottatt betaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha det i turkis og brunt. Kan sendes sammen med det til turbobensen hvis hun kommer seg på Hundeklubben igjen :)

Når du har avtalt med henne og hvordan det blir så sender du meg en PM. Så får du kontonr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg sikler litt på det brun/turkise hvis du fortsatt har det :)

Har du eventuelt mulighet for å ta det med til bjerke til helga?

Ja det har jeg.

Skal på Bjerke på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel kelpie str og ikke chihuahua str? :P sånn mht størrelse på krok og slikt :)

Nja, de krokene er pittepittesmå, så jeg tror kanskje de er nærmere chihuahua enn kelpie. Jeg ville ikke hatt problemer med å bruke det båndet på toypuddelen jeg vurderte om jeg skulle ha i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, de krokene er pittepittesmå, så jeg tror kanskje de er nærmere chihuahua enn kelpie. Jeg ville ikke hatt problemer med å bruke det båndet på toypuddelen jeg vurderte om jeg skulle ha i hvert fall :)

Jeg kommer til å ta inn noen til Toy neste runde. Men jeg tror faktisk kroken er samme str. Eneste forsjellen er at tauet blir tynnere og perlene ikke så tunge. Tror faktisk perlene er det største problemet med tanke på små hunder :)

Så har du noen ønsker med farge så send meg gjerne på PM. Men det vil ta en mnd tid før det kommer. Om du ikke vil ha det da så selger jeg det bare til noen andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ta inn noen til Toy neste runde. Men jeg tror faktisk kroken er samme str. Eneste forsjellen er at tauet blir tynnere og perlene ikke så tunge. Tror faktisk perlene er det største problemet med tanke på små hunder :)

Så har du noen ønsker med farge så send meg gjerne på PM. Men det vil ta en mnd tid før det kommer. Om du ikke vil ha det da så selger jeg det bare til noen andre. :)

Neeeei, jeg skulle jo ikke ha toy ;) Men Leahs farge er egentlig lilla, så om det er noe fint med lilla, så vil sikkert hun ha det ;) Det rååååsa båndet er jo til min valp det.. Krysser fingra for at det blir ei tispe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, jeg skulle jo ikke ha toy ;) Men Leahs farge er egentlig lilla, så om det er noe fint med lilla, så vil sikkert hun ha det ;) Det rååååsa båndet er jo til min valp det.. Krysser fingra for at det blir ei tispe :lol:

Jeg tenkte mer på de med de virkelige miniatyrene kanskje vil ha. Ikke bare på deg :P

Men du skal bestille ordentlig lilla og rååååsa til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på de med de virkelige miniatyrene kanskje vil ha. Ikke bare på deg :P

Men du skal bestille ordentlig lilla og rååååsa til også.

Men du siterte meg, så jeg sa det for sikkerhets skyld :lol::P Jeg har råååsa, så vi må ha lilla.. Er jeg lur, så bestiller jeg en hannhundfarge også, for hun får sikkert 7 sorte hannvalper :lol: Hmm... Må inn på siden hennes og se på farger da kanskje?

(Bolla vil ha lavendel hun.. Hannhundfarge må jeg komme tilbake til :P Light blue til sort valp og mint til brun valp, tror jeg? :lol: )

Endret av 2ne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen nye bånd har jeg tilsalgs nå, ta kontakt på mail kenneldeepeyes@hotmail.com eller PM.

250,- stk.

De fleste er nå 130 cm lang, om du er intressert i ett så skal jeg sjekke hvilken som er 1 meter og hvilken som er 130.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...