SiriEveline Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Det ble ikke så veldig mange bilder idag, men noen av hver ble det: Aida i full firsprang Opsis i FVF Aida har god kontakt Ihvertfall hvis det vanker godbiter Altså for en intensitet! Fine ekvipasjen det Klima kjeder seg når hun ikke får trene Luna har fått øynene opp for puddelen Barney Barney i FVF og Opsis og Maria i bakgrunn Selv pudler kan sikle litt Takk for en super trening! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Jippi! Kjempefine bilder! Du har ikke tilfeldigvis noen fra forrige helg også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Så fine bilder Kan jeg låne av Aïda? Var veldig hyggelig å møte flere soniser! Og jeg hadde en flott treningsøkt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Så fine bilder Kan jeg låne av Aïda? Var veldig hyggelig å møte flere soniser! Og jeg hadde en flott treningsøkt Bare å bruke ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts