GryAnettN Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Jeg og min kjære samboer har i sommer vært på Sørøya i Finnmark på hytte tur sammen med store deler av familien min, så jeg tenkte jeg kunne dele noen bilder derfra 5 Siter
Guest Yellow Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Ser ut som noen fantastiske sommerminner! Siter
GryAnettN Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2013 Ser ut som noen fantastiske sommerminner! Gjett om! Siter
Aslan Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Det så ut som et virkelig herlig sted! Fine bilder Tipper det blir drømmeplass til valpen Siter
ToneS Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Kjenner jeg savner å fiske nå ja! Koselige bilder! Siter
GryAnettN Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2013 Det så ut som et virkelig herlig sted! Fine bilder Tipper det blir drømmeplass til valpen Det er helt fantastisk der! Håper det! Vi blir nok å være der en del opp gjennom åra så. Vårt lille ferieparadis! Kjenner jeg savner å fiske nå ja! Koselige bilder! Takk! Siter
Recommended Posts