Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeløs på Bjerke! Sonistante til tjeneste :)

Recommended Posts

Skrevet

La den her, siden den ikke handler så mye om hundesport, selv om lokalitetene og tidspunktet tilsier dette :)

Skal vi samles litt, vi som strengt tatt ikke skal noe annet på Bjerke enn å spotte soniser og sonishunder og kanskje shoppe litt (mye) hunderæl og spise en vaffel eller tre? Hundene her blir hjemme, for de har lite å bidra med i år. Jeg kan gjerne passe unger, hunder, kjøpe kaffe, være heiagjeng, men det hadde jo hyggelig å være flere. Noen som trenger hjelp, eller bare vil være sosiale?

• Like 3
Skrevet

Lill!!!!! Jeg kommer jeg også vet du :D har en liten frøken som sikkert kaster seg over både hundene dine og han kjekkeste lille gutten i verden :wub: (Men skal ikke okkupere han helt altså, må jo dele han med andre også :D ) usikker på om jeg tar med hund/hunder altså, nok med aktiv snuppe hvis jeg drar uten pappaen hennes :lol:

Er forresten sosial med dere andre også :D

• Like 1
Skrevet

Jeg kommer også uten hund i år så er gjerne med og er litt sosial.eneste jeg må få med meg er Norsk Lundehund og Aussie(muligens også sheltie hannene) :innocent:

• Like 1
Skrevet

Jeg befinner meg da sansynligvis ved collieringen på søndag. Vet enda ikke når eller hvor, men det ordner seg nok :)

Skrevet

Jeg skal kikke rundt på lørdagen :D Chess blir nok med for å oppdatere seg litt før vi tør stille i veteran, gamla mi, men vi skal ikke stille. Vi hilser og skravler gjerne med soniser vi altså :D

• Like 1
Skrevet

Jeg er ikke hundeløs på Bjerke, men jeg tar bare med meg èn, og jeg reiser dit alene. Så jeg er gjerne med på å spise vaffel og være sosial etter at jeg har vært i ringen :D

• Like 1