Lola Pagola Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 Har litt smålyst på halsbånd og bånd fra hunter, men i dyrebutikken er det så dyrt synes jeg, og jeg trenger ikke nytt utstyr egentlig så kommer ikke til å spandere på meg nesten tusen kroner unyttighet Men hvis det finnes noen rimelige nettbutikker så hadde jo det vært fint da, litt som globaldogshop sine rogz priser. Denne typen jeg vil ha, altså rundt bånd og halvstrup. Siter
Irenen Skrevet 3. August 2013 Rapporter Skrevet 3. August 2013 (endret) Jeg og Har et lilla retrieverbånd fra hunter, og jeg elsker det båndet Edit: Hva er vanlig butikkpris for det båndet du ser på? Endret 3. August 2013 av IreneN Siter
Lola Pagola Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Husker ikke nøyaktig, men tror venninnen min betalte nesten 500 kr for bare båndet, iallefall 400-noe. Og hun tok i small, jeg skal ha medium eller large, og da blir det sikkert enda dyrere. Siter
simira Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Jeg kjøper det fra/i England. Nå shipper vel ikke zooplus til Norge, men er sikkert andre engelske nettbutikker, evt. amazon.co.uk som fører det. Siter
Renate A Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Jeg sikler på et trenings kobbel i lær til den nette summen av 1200kr...kommer ikke til å kjøpe til den prisen...hunter er dyrt, men bra merke Siter
Irenen Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Drar opp denne jeg. Fikk du noengang kjøpt? Jeg ønsker meg fortsatt... x 3 Siter
Puttiva Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Jeg fant hunter til halv pris på zoo-1 på Holmen i asker for en stund siden. Sikkert ikke der nå, men fikk kobbelet i startinnlegget til 300. Men det hjelper vel ingen andre enn meg... Siter
Krilo Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Animail.no har en del fra Hunter, de er i hvertfall billigere enn dyrebutiklen her, http://animail.no/catalogsearch/result/index/?dir=desc&order=relevance&p=5&q=Hunter Siter
xxx12345 Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Hundsomhobby.no - de har mye fra Hunter. Og har de ikke det du ønsker deg så kan de skaffe det. Siter
Tuvane Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Skrevet 4. Juli 2014 Her har de standardkobbelet til 160 kroner + frakt (ca 50 kroner). Halvstrup. Vanlig halsbånd. 1 Siter
Irenen Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Jeg synes det er litt vanskelig å finne det kobbelet som er vist i startinnlegget som er på 2 meter og har flere kroker, men denne nettbutikken så ikke ut til å være så dum og de har det inne i alle farger. Man kan betale med paypal og de shipper overalt, så da virker det vel rimelig trygt?http://www.hundeshop24.biz/ Da ender jeg isåfall opp på 850 kroner for to halsbånd, to kobbel og frakt. Koster ikke mer enn drøye 200 kroner mer hvis man bestiller fra animail i og med at de har gratis frakt over 1000 kroner, men de har uansett ikke fargene jeg har lyst på inne. Og hund som hobby var endel dyrere og hadde dessuten ikke kobbelet. Er da snakk om dette kobbelet: Og dette halsbåndet: Trenger strengt tatt ikke og har egentlig ikke råd akkurat nå, men har veeldig lyst på 1 Siter
Renate A Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Jeg synes det er litt vanskelig å finne det kobbelet som er vist i startinnlegget som er på 2 meter og har flere kroker, men denne nettbutikken så ikke ut til å være så dum og de har det inne i alle farger. Man kan betale med paypal og de shipper overalt, så da virker det vel rimelig trygt?http://www.hundeshop24.biz/ Da ender jeg isåfall opp på 850 kroner for to halsbånd, to kobbel og frakt. Koster ikke mer enn drøye 200 kroner mer hvis man bestiller fra animail i og med at de har gratis frakt over 1000 kroner, men de har uansett ikke fargene jeg har lyst på inne. Og hund som hobby var endel dyrere og hadde dessuten ikke kobbelet. Er da snakk om dette kobbelet: Og dette halsbåndet: Trenger strengt tatt ikke og har egentlig ikke råd akkurat nå, men har veeldig lyst på Takk skal du ha ...med ganske tom lommebok fant jeg kobbelet som tilhører det beste halsbåndet som Chicka har, og det er sååå dyrt her i Norge. Jeg trenger, ikke sant??? Siter
Irenen Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Skrevet 5. Juli 2014 Takk skal du ha ...med ganske tom lommebok fant jeg kobbelet som tilhører det beste halsbåndet som Chicka har, og det er sååå dyrt her i Norge. Jeg trenger, ikke sant??? Klart du trenger Like mye som meg.. Jeg skal nok bestille, men drøyer det litt tenker jeg. Må uansett innom en dyrebutikk og prøve størrelse på halsbåndet først. 1 Siter
Recommended Posts