SandyEyeCandy Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Min måned i Hellas nærmer seg slutten, og her får dere en ganske typisk dag for meg og min fine mann. Kl 12. Vi våkna et par timer før, men aktivitetene før dette får dere ikke bilde av. Kl 13. Vi er på vei ut for å besøke Poseidon-templet i Sounio. Dessverre finnes det ikke noe filter for å gjøre spindel-bein brune. Kl 14 sitter vi på bussen. Kl 15 sitter vi fortsatt på bussen, men det er en helt nydelig tur, så det er bare koselig. Kl 16 er vi framme og kan beskue tempelet i all sin prakt. Det blåste som et uvær der oppe og føltes veldig opprinnelig og kraftig. Kl 17 spiser vi. Kl 18 bader vi, og jeg innser at det å bade med en grappler om mulig er enda verre enn å leve med han på land. I tillegg har jeg glemt å ta med undertøysskift, så på et tidspunkt står jeg kliss naken på stranda og tar på meg shorts og trøye. Jeg føler jeg går i fotsporene til mang en kreisi Hellas-turist før meg. Kl 19 venter vi på bussen hjem. Jeg har kjøpt slush til oss. Den var ekstremt sur og voldsomt sukra, helt perfekt, med andre ord. Kl 20 løper vi gjennom nasjonalparken for å rekke et møte. Kl 21 har den fine mannen dratt på møtet, mens treiga meg heller vil jåle meg sånn at jeg er pen når vi skal spise. Lykkes ganske godt om jeg skal si det sjøl. Kl 22 sitter vi på en takterasse midt i Athen med utsikt rett mot Akropolis. Jeg drikker helt ålreit hvitvin og ser på min fine mann med hjerteøyne. Kl 23 er vi på vei hjem. Heisen er veldig, veldig trang, vårt stikkord for å være gøyale. Kl 24 har vi tent stearinlys og har det som vanlig dritromantisk med Perrier, kjeks og FarCry3 iført kun klam og varm hud. Det får dere heller ikke bilde av 11 Siter
Ia Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Å, så deilig! Nå savner jeg min egen kjæresteferie her. Slike uker går alt for fort 1 Siter
Mardina Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 For noen flotte bilder Søte dere er sammen 1 Siter
Krilo Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Hellas! fine fine Hellas! og en hel mnd. der da! heldige Så ut som en veldig koselig dag 1 Siter
SFX Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Hellas er et slikt land jeg har hatt lyst til å besøke, for å gå i Sokrates' fotspor og puste inn antikkens idéhistorie. Men jeg vet ikke om jeg tør, for jeg hører så mange si de blir skuffet og at det er så kommersialisert og truristifisert alt sammen, med veldig lite igjen å se på. Det hadde vært veldig kjekt å få din tilbakemelding. Til sammenligning synes jeg Roma var en stor opplevelse, det var nok av kunst, historie og kultur å se på, uten å få Prada eller Coca Cola-skilt i fleisen hele tiden. Når det er sagt, ser jeg jo at dere har det kjempefint! Nirm etterlyste sex-bilder i min EFIT, så jeg skjønner ikke hvorfor du er slik en tease Siter
Aslan Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Ååh, måtte smile av denne EFITen altså Det ser ut som et fint liv 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.