Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandy Eye Candy's Athen-efit


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Min måned i Hellas nærmer seg slutten, og her får dere en ganske typisk dag for meg og min fine mann. :)

Kl 12. Vi våkna et par timer før, men aktivitetene før dette får dere ikke bilde av. :cool:null_zps3b312613.jpg

Kl 13. Vi er på vei ut for å besøke Poseidon-templet i Sounio. Dessverre finnes det ikke noe filter for å gjøre spindel-bein brune. :lol:

null_zps5d4423d8.jpg

Kl 14 sitter vi på bussen.

null_zps4a7c9f36.jpg

Kl 15 sitter vi fortsatt på bussen, men det er en helt nydelig tur, så det er bare koselig.

null_zpsdd2a7500.jpg

Kl 16 er vi framme og kan beskue tempelet i all sin prakt. Det blåste som et uvær der oppe og føltes veldig opprinnelig og kraftig.

null_zps8aeed907.jpg

Kl 17 spiser vi.

null_zps3634a4c5.jpg

Kl 18 bader vi, og jeg innser at det å bade med en grappler om mulig er enda verre enn å leve med han på land. :lol: I tillegg har jeg glemt å ta med undertøysskift, så på et tidspunkt står jeg kliss naken på stranda og tar på meg shorts og trøye. Jeg føler jeg går i fotsporene til mang en kreisi Hellas-turist før meg.

null_zpsd63ddc94.jpg

Kl 19 venter vi på bussen hjem. Jeg har kjøpt slush til oss. Den var ekstremt sur og voldsomt sukra, helt perfekt, med andre ord.

null_zps7ae25add.jpg

Kl 20 løper vi gjennom nasjonalparken for å rekke et møte.

null_zps85f6a956.jpg

Kl 21 har den fine mannen dratt på møtet, mens treiga meg heller vil jåle meg sånn at jeg er pen når vi skal spise. Lykkes ganske godt om jeg skal si det sjøl.

null_zps6d4724df.jpg

Kl 22 sitter vi på en takterasse midt i Athen med utsikt rett mot Akropolis. Jeg drikker helt ålreit hvitvin og ser på min fine mann med hjerteøyne. :heart:

null_zpse6a7169c.jpg

Kl 23 er vi på vei hjem. Heisen er veldig, veldig trang, vårt stikkord for å være gøyale.

null_zps463f2182.jpg

Kl 24 har vi tent stearinlys og har det som vanlig dritromantisk med Perrier, kjeks og FarCry3 iført kun klam og varm hud. Det får dere heller ikke bilde av :D

null_zpsb9a893ec.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellas er et slikt land jeg har hatt lyst til å besøke, for å gå i Sokrates' fotspor og puste inn antikkens idéhistorie. Men jeg vet ikke om jeg tør, for jeg hører så mange si de blir skuffet og at det er så kommersialisert og truristifisert alt sammen, med veldig lite igjen å se på. Det hadde vært veldig kjekt å få din tilbakemelding.

Til sammenligning synes jeg Roma var en stor opplevelse, det var nok av kunst, historie og kultur å se på, uten å få Prada eller Coca Cola-skilt i fleisen hele tiden.

Når det er sagt, ser jeg jo at dere har det kjempefint! Nirm etterlyste sex-bilder i min EFIT, så jeg skjønner ikke hvorfor du er slik en tease :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...