Gå til innhold
Hundesonen.no

Min første Efit


Malinka
 Share

Recommended Posts

Dette blir da en halvveis reiseefit da jeg reiste fra Gdansk til Elverum i dag. Dagen begynte kl 3:20 og taxien hentet meg kl 4:00. Hodet koblet ikke inn før kl 5 så da er første bildet fra venteområdet på flyplassen. Jeg oppdaterte meg da på Sonen :aww:

Kl%2005.jpg

Kl 6 ventet vi på at flyet skulle ta av

Kl%2006.jpg

Etter litt ubehagelig forsøk på å sove så satt vi fortsatt på flyet kl 7:

Kl%2007.jpg

Kl 8 var jeg ferdig med taxfree og gått gjennom tollen og fikk i meg litt frokost:

Kl%2008%20frokost.jpg

Jeg sliter litt med størrelsen på noen av bildene her, og alle er da tatt med mobil.... sorry for kvaliteten.

Kl 9 venter jeg fortsatt på Torp, her illustrert med bagasjetrallen min (med min nyinnkjøpte veske på turen)

Kl%2008%20bagasje.jpg

10-12 kan illustreres med ett bilde, jeg satt nemlig på toget og så på forskjellige serier på laptopen:

Kl%2012.jpg

Først litt Warehouse 13 og det som vises på bildet der er vel Defiance.

Kl 13 kommer jeg til Hamar og blir plukket opp av sønnen min, forloveden hans og datteren deres. Vi er litt sultne alle sammen, så da ble det et stopp på McDonalds:

Kl%2013.jpg

Kl 14 gikk vi derfra, og det glemte jeg å ta bilde av. Takk og pris?? :D

Kl 15 var jeg hjemme hos min søster og ble tatt i mot av Lady som ventet rett innenfor ytterdøra. Etter litt hopping og piping siden hun ikke har sett meg siden mandag morgen, løp hun rett inn og hentet yndlingsleken for tiden:

Kl%2015.jpg

Etter litt kasting av leke ute i hagen så måtte vi få på noe middag rundt kl 16 men da ble bildet glemt, så her er bordet etter at vi var ferdig å spise. Tok svinesteken med ut på terrassen, det var for fint til å sitte inne (og for varmt)

Kl%2016.30.jpg

Må dele litt opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 17 var det litt mer kasting av leke med Lady:

Da hadde jeg leita frem et skikkelig kamera, men det bildet får jeg ikke vist!!!! :gaah:

Kl 18:30 var vi på Hønnmon (hornmoen) med litt søppel:

Kl%2018.30.jpg

Så litt handling før vi var en liten tur i badestampen før solen forsvant. Temperaturen var 35 grader, men når jeg skulle ta bilde var displayet helt merkelig i mobilkameraet:

Kl%2020.jpg

Resten av bildene er da tatt med speilrefleksen som jeg ikke får til å vise her, men det viste sofatid med sonenchatten, helt til jeg ditchet de til fordel for te, dajmkake og tebrød. Vi har også tømt og vasket badestampen og siste bildet jeg skulle legge inn var av en våt Lady som har jaktet på vannstrålen når vi skulle spyle stampen :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ofte speilbilde av meg selv på laptopen når jeg forsøker å ta bilde av noe der, og jeg så en gammel mann på din skjerm, så jeg lurte litt på om det kunne være deg :D

Det var nok gruveeieren i Defiance, jeg måtte lete litt etter en vinkel som ikke fremhevet alle mine valker :D Jeg må nok innrømme at jeg har noen veldig lite flatterende bilder av meg i refleksjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...