Copi Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Ei stund siden jeg meldte meg inn her, men først nå får jeg sagt hei. Jeg er ei 28 år gammel jente, har en samboer på 37 og sammen har vi to fine unger på 8 og 6. Per dags dato er det bare tobeinte i huset, men vi har akkurat fått rede på at ei nydelig cavalier- tispe bære på valper, og vi står på valpeliste. Hurra, vi skal forhåpentligvis bli 5! Dette blir vår første hund, men halvdelen er oppvokst med hund. Dette er veldig stort for oss, det føles som om vi venter på vårt tredje barn. Et firbeint barn. ;-) håper at jeg om noen måneder stolt kan vise fram den firbeinte, enn så lenge kommer jeg til å luske rundt her og søke opp alt jeg måtte lure på. Og det er jo ikke lite. :-) 4 Siter
roxie88 Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Hei og velkommen, gleder meg til det blir valpeoppdatering fra dere 1 Siter
Ia Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Velkommen hit! Jeg gleder meg til å høre om livet deres med valp! Siter
Copi Skrevet 24. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Tusen takk, dere! Dette er fryktelig spennende! Siter
Kaja Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Velkommen hit, og så spennende med valp! Du må spamme oss med bilder når den lille kommer i hus Siter
ToneS Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Velkommen! Og gratulerer med kommende valp! Siter
tm100012 Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Skrevet 24. Juli 2013 Velkommen hit Jeg håper det blir en valp på dere fra kullet, og at dere legger ut mange deilige valpebilder av nurket her etter hvert Siter
Synnikken Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Velkommen hit! Vil gjerne se bilder av foreldre! Siter
Copi Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Dette var hyggelig, tusen takk for velkomsten. Lover å komme med bilder og alt når vi er helt sikre på at alt går som planlagt. Bilder av foreldrene = valpenes foreldre, ikke oss menneskeforeldrene! Jeg henger for mye på mammaforum. Måtte tenke meg om der! Siter
Recommended Posts