Gå til innhold
Hundesonen.no

Manapass i september - Oslo


pippin
 Share

Recommended Posts

Jeg har planer om å dra til Trondheim fra den 5-9 september. Og trenger da hundepass fra seint den 4. eller tidlig den 5. september. Og kan hente henne igjen seint den 9. september. Helst til noen som ikke bor så langt unna. Kan levere med t-bane eller tog innen en viss radius.

Mana har blitt myer mer voksen og slapper av innendørs. Hun ER vant til å være alene, men hun kan stresse litt om hun plutselig blir alene på ukjent sted, og da KAN hun finne på litt ugang, som å gnage på tepper, lister eller noe. Hun er ikke vant til å ligge i bur, men det kan godt prøves. Hun lå i buret til besøkshunden her helt frivillig og slappet bare av inni det.

Hun kan gå løs, men jeg ser helst at den som passer henne alltid bruker bånd eller langline, for sikkerhetsskyld.

Er det noen som kan passe mitt gale bikkjedyr? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tror du Mana hadde likt seg på telttur noen dager med person hun ikke kjenner godt? Jeg vurderer å ta "fri" disse dagene, si at jeg ikke kan jobbe da, og planlegge en tur i marka e.l. og ta med en av mine egne hunder + Mana.

Hvordan er foten hennes? Noe nytt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke hadde vært noe problem altså ;) Hun hadde nok digget det! Hun finner seg fort tilrette med fremmede. Vi skal på telttur med henne 2 uker før, så da blir hun litt mer vandt til det og. Har sovet i telt en gang før, over to netter uten problemer. Da sov hun i yttergangen i teltet og lå der hele natta, festet til en jordskrue.

Foten hennes er fin igjen nå og røntgenbildene så bra ut, så det tror jeg skal gå fint. Er enda en stund til også. Har begynt "opptrening" igjen nå, og skal hive på henne kløven igjen etter noen lange turer uten. Så hvis du vil kan du få med den på turen og om du trenger det. Hun er jo litt roligere med kløv på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløv er fint. Jeg tenkte Hermes blir med av mine (han blir raskest varm i trøyen med hunder han ikke kjenner fra før, og har ingenting imot å ligge tett med andre hunder—er relativt trangt i teltet, og ikke plass til hund i ytterteltet), og han bærer ikke kløv.

Vi kan jo møtes for en tur i august, hvis vi finner en passende dag. Kanskje vi kan komme nedover, siden du ikke har bil, så tar vi oss en liten runde i østmarka?

EDIT: Bare send meg en PM en dag, eller en melding på Facebook, så kan vi prates videre privat :)

Endret av Hermes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...