Benedicte Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Hvilke fine blomster vil kunne trives i en kjellerleilighet? Det vil være begrenset med lys fra vinduene, men leiligheten er godt opplyst av spotter (om det skulle ha noe å si). Vil for eksempel en orkide kunne passe? Lurer også på hvilke urter/krydder som er enkle å få til å overleve innendørs med dårlig lys? Siter
Wilma Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Orkideer trenger i hvert fall mye lys, så er kanskje ikke den mest egnede planten. Jeg har dog ingen forslag til andre planter du kan ha. Siter
AnnChristin Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Vandrende jøde! Min bor på badet og der er det aldri sol og kun spotter når noen er der! Siter
Alzenas Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Venus flytrap må jo passe perfekt i kjellerleilighet Men ikke gi den epler (Jada, det gjorde jeg... Det funker ikke).... Betalte 49 kr for min. Den var skikkelig kul og en grei plass å gjøre av døde fluer og edderkopper Siter
Anette Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Vi hadde 4 orkideer, også eføyen vår elsket det der. Vi brukte gjødselpinner bare., Siter
Recommended Posts