Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Oslo 24 og 25. august 2013


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Anton er påmeldt. :-)

Tanuki skal stille i junior (woop, gutten min har blitt stor ) og Kuma skal også stille. Gleder meg!

Humla er påmeldt Siri

Jeg tenkte feil.. Papillon går søndag, og da er det rasespesialen for portiser. Såååh. Blir det noe på Bjerke blir det veteranklasse med Chess. Hm. Ennå vanskeligere å bestemme meg da jo. Jeg kommer og kikker på lørdagen uansett, om jeg ikke plutselig får meg ny helgejobb. :P

Men altså. Er det no vits å stille en hasetrang blåslufseveteran?? Aldri vært no utstillingshund hun egentlig. Men hadde vært gøy å se hva dommen sier om gamla tross alt.

Kanskje enig med Mali, velg en litt mindre utstilling enn crufts kval liksom :P

Men jeg stilte veteran med 2x 2AK og 2x 1AK på NKK Drammen jeg, 4.plass i veteran bak 3 champions, men knall kritikk (ikke ck, men det fikk heller ikke alle soppene). Ålreit å vise dem fram syntes jeg, om de er i god kondisjon og slikt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje enig med Mali, velg en litt mindre utstilling enn crufts kval liksom :P

Men jeg stilte veteran med 2x 2AK og 2x 1AK på NKK Drammen jeg, 4.plass i veteran bak 3 champions, men knall kritikk (ikke ck, men det fikk heller ikke alle soppene). Ålreit å vise dem fram syntes jeg, om de er i god kondisjon og slikt :)

I god kondisjon er hun absolutt. Men tror ingen av mine får vise seg i ringen på Bjerke i år nei. :) Men vi blir nok å se som tilskuere. Tar i det minste med Chess så hu kan bli vant til omgivelsene igjen. Det er penger i dass å stille der som "oppvarming" tror jeg.

Kristine: Jeg burde egentlig stille henne nå mens jeg kan gjøre det ute. Hun er ikke noe pen på glatt gulv innbiller jeg meg. Så vi kan kanskje heller satse på Kristiansand eller noe? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I god kondisjon er hun absolutt. Men tror ingen av mine får vise seg i ringen på Bjerke i år nei. :) Men vi blir nok å se som tilskuere. Tar i det minste med Chess så hu kan bli vant til omgivelsene igjen. Det er penger i dass å stille der som "oppvarming" tror jeg.

Kristine: Jeg burde egentlig stille henne nå mens jeg kan gjøre det ute. Hun er ikke noe pen på glatt gulv innbiller jeg meg. Så vi kan kanskje heller satse på Kristiansand eller noe? ;)

Ja! Hvis du er med på Kristiansand så drar vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skal stille i junior (woop, gutten min har blitt stor :D ) og Kuma skal også stille. Gleder meg!

Jeg har så sinnsyke utstillingsabstinenser, men Yari ser helt forferdelig ut naken, så vi dropper det med mindre det skjer underverker innen utsatt frist. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt på Anastasia på utstillinga på lørdagen, droppa agilityen. Men herregud, jeg er litt nervøs, for føler ikke egentlig at vi har no der å gjøre, men hva gjør vi ikke for den blå sløyfa vi trenger på en internasjonal utstilling... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Det er ihvertfall ikke noe vits i å stille Dany. For hun har omtrent ikke en fjone igjen på kroppen. Kun i nakken. Tviler på at hun er fullpelset iløpet av en mnd :P

Trøste deg med at da har hun pels til både Rogaland og D4A?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøste deg med at da har hun pels til både Rogaland og D4A?

Ja det er hun nok :) Ingen krise, hun har jo *host* det hun trenger enn så lenge :P , men til D4A vil jeg ihvertfall stille henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knertis blei som vanlig påmeldt idet eieren fikk feriepenger (det er sånn jeg finansierer samtlige utstillinger siste del av året :P ), men mtp at hun begynte å røyte idet jeg dro på ferie, er jeg bittelitt spent på pelskondisjonen til frøkna. :P Hun er uansett ikke den eneste nedrøyta shibaen i ringen, men høyst sannsynlig den som ser best ut naken av dem. :D

Gleder meg til å bruke utstillingsteltet mitt og kose meg med jentene, bøtteballetten og andre venner.

Om hun ikke drar hjem som N S UCH, prøver vi uansett igjen i Rogaland! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knertis blei som vanlig påmeldt idet eieren fikk feriepenger (det er sånn jeg finansierer samtlige utstillinger siste del av året :P ), men mtp at hun begynte å røyte idet jeg dro på ferie, er jeg bittelitt spent på pelskondisjonen til frøkna. :P Hun er uansett ikke den eneste nedrøyta shibaen i ringen, men høyst sannsynlig den som ser best ut naken av dem. :D

Gleder meg til å bruke utstillingsteltet mitt og kose meg med jentene, bøtteballetten og andre venner.

Om hun ikke drar hjem som N S UCH, prøver vi uansett igjen i Rogaland! :D

Hvilke dag skal dere stille? :)

Blir å stille nakenhund her og. Nora så mer voksen ut seks måneder gammel enn hva hun gjør nå :P Taxi gidder jeg ikke stille nå, etter en brun og en gul sløyfe på grunn av fargen på de to forrige utstillingene. Synd, for han er så flott i kroppen og pelsen nå, men 350 kroner for en gul eller brun sløyfe er litt sløs av penger, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knertis blei som vanlig påmeldt idet eieren fikk feriepenger (det er sånn jeg finansierer samtlige utstillinger siste del av året :P ), men mtp at hun begynte å røyte idet jeg dro på ferie, er jeg bittelitt spent på pelskondisjonen til frøkna. :P Hun er uansett ikke den eneste nedrøyta shibaen i ringen, men høyst sannsynlig den som ser best ut naken av dem. :D

Gleder meg til å bruke utstillingsteltet mitt og kose meg med jentene, bøtteballetten og andre venner.

Om hun ikke drar hjem som N S UCH, prøver vi uansett igjen i Rogaland! :D

Oi, det er kanskje utendørsutstilling dette ja! Beste typen utstilling synes Kumsilumsi. Kan vi egle oss innpå deg og det deilige teltet ditt da kanskje? Akkurat nå er han så fullpelset som han blir om sommeren, så kanskje... KANSKJE vil jeg møte på en utstilling med pels på dyret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...