Guest Jonna Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Noen som skal? Manuell og ordinær elektronisk påmelding: 22.07.2013 Forlenget elektronisk påmelding: 05.08.2013 Skal kun stille Shy der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Jeg meldte på Trym og Tuva der igår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Jeg skal se på Shy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Arya og... Hmm. Lyra blir parret nå, så ikke henne så da blir det Simi. Kanskje Oliver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Jeg hadde veldig lyst til det, meeeeeeen veit ikke om det blir noe av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Jeg stiller Mario og Fredrik (og Jäger?) på lørdag og en bouvier og muligens en shäfer langhår (Arok) på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Jeg stiller en nedrøyta Nora Men har ikke sjekket hvilken dag vi skal enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Willy er meldt på for lenge siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Stiller nok Pim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Jeg har meldt på Only og Rosa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Niks, reiser heller andre steder den helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Jeg stiller nok begge mine tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Huffameg, har meldt på bomullsdotten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Humla er påmeldt Siri 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Skal gå agility på lørdag og stille ut Pepsi på søndag! Gleder meg, og krysser fingrene for finvær:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Klima skal stilles, Opsis er dessverre helt naken (og da ser hun ikke akkurat mer ferdig ut ). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Jeg er fattig om dagen, men vurderer å melde på en av bikkjene. Men hvilken?! Den lille fisen som jeg ønsker CK på eller gamlemor som skal gå veteran for første gang og som ikke er stilt på flere år?! Hm... Må tenke på den noen dager. Kristine Mali!! Hjelper du meg å forberede oss i så fall? ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Som med de fleste NKK utstillingene i år så har vi nok en gang fått en dritkjedelig dommer - så nei, jeg gidder ikke å bruke penger på det.......... får vel ta en tur å se kanskje............... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Som med de fleste NKK utstillingene i år så har vi nok en gang fått en dritkjedelig dommer - så nei, jeg gidder ikke å bruke penger på det.... får vel ta en tur å se kanskje... Var det ikke noe poeng i å stille Nora heller? Hun er ganske så fin om dagen, til tross for sopp her og der (Da må du stille, vet du ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Var det ikke noe poeng i å stille Nora heller? Hun er ganske så fin om dagen, til tross for sopp her og der (Da må du stille, vet du ) Næææ, jeg tror ikke det sånn egentlig - men igjen, norsk dommer - man vet jo aldri - jeg vet vel bare hva resultatet har pleid å være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Selvfølgelig skal vi til Bjerke - Foenix trenger den ringtreningen hun kan få. Dommeren er neppe noe for X'en, så da slipper jeg å lure på hvordan jeg får stilt to i åpen klasse, selv om begge trenger storcertet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Næææ, jeg tror ikke det sånn egentlig - men igjen, norsk dommer - man vet jo aldri - jeg vet vel bare hva resultatet har pleid å være. Altså, jeg gidder bare å stille henne om det er sjans for å få cert, og siden vi ikke må ha noe stor-cert, så er det like greit å droppe det kanskje.. Men hun burde jo blitt vist frem nå når hun er pen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Altså, jeg gidder bare å stille henne om det er sjans for å få cert, og siden vi ikke må ha noe stor-cert, så er det like greit å droppe det kanskje.. Men hun burde jo blitt vist frem nå når hun er pen.. Ja, hun burde egentlig det, hun burde egentlig vært i Moss, men der gikk fristen ut om søndagen - dog kan man vel kanskje sende en mail til de å spørre for de utvidet fristen med flere dager.................. Den dommeren har jeg ikke engang hørt om så da går det jo an å ta sjansen liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Jeg tenkte feil.. Papillon går søndag, og da er det rasespesialen for portiser. Såååh. Blir det noe på Bjerke blir det veteranklasse med Chess. Hm. Ennå vanskeligere å bestemme meg da jo. Jeg kommer og kikker på lørdagen uansett, om jeg ikke plutselig får meg ny helgejobb. Men altså. Er det no vits å stille en hasetrang blåslufseveteran?? Aldri vært no utstillingshund hun egentlig. Men hadde vært gøy å se hva dommen sier om gamla tross alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Humla er påmeldt Siri Humla, det må være det søteste navnet jeg har hørt Jeg er fattig om dagen, men vurderer å melde på en av bikkjene. Men hvilken?! Den lille fisen som jeg ønsker CK på eller gamlemor som skal gå veteran for første gang og som ikke er stilt på flere år?! Hm... Må tenke på den noen dager. Kristine Mali! Hjelper du meg å forberede oss i så fall? ja! Selvsagt Jeg tenkte feil.. Papillon går søndag, og da er det rasespesialen for portiser. Såååh. Blir det noe på Bjerke blir det veteranklasse med Chess. Hm. Ennå vanskeligere å bestemme meg da jo. Jeg kommer og kikker på lørdagen uansett, om jeg ikke plutselig får meg ny helgejobb. Men altså. Er det no vits å stille en hasetrang blåslufseveteran?? Aldri vært no utstillingshund hun egentlig. Men hadde vært gøy å se hva dommen sier om gamla tross alt. Det går kanskje an å velge veterandebuten på en litt mindre utstilling enn bjerke isåfall? Men jeg kan formklippe henne bak om du vil, men kuhasa er hu uansett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts