Gå til innhold
Hundesonen.no

Stend Vgs Hundefag , trenger hybel til høsten!


AuroraBolla
 Share

Recommended Posts

Jeg kom inn på hundelinjen på Stend Vgs i Fana, på andre året, og trenger hybel. Er det noen som kjenner noen som leier ut, eller noen som trenger flere hybelboere?

Viss det er noen som også skal gå der til høsten også hadde det vært kult å snakkes, og kanskje finne hybel sammen? Jo flere jo billigere! :)

Jeg har ingen problem med å bo med andre. Har nylig bodd ett år på Voss der jeg delte ett lite (og da mener jeg lite!) rom med person(er) jeg aldri har møtt før, og det gikk fint.

Viss noen kan hjelpe er jeg evig takknemlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med hybel, men så gøy at du skal gå på stend. Jeg gikk hundelinjen der i fjor, smådyr på vg1. Anbefales på det sterkeste! Hundelærerne er kjempeflinke og du vil nok lære masse! :-D

Jeg endte opp med å bo i kollektiv på Os første året, hvor jeg ble sammen med han ene. Året etter leide vi en leilighet sammen i Askvik i Os.. Kjempefine steder begge to, men ekstremt drlige bussforbindelser, så jeg vil absolutt anbefale at du leter i retning byen i stedet for Os (eller, Os går jo bra så lenge du kan ta 600bussen, jeg måtte ta en annen buss først som gikk veldg sjelden). Noen ganger måtte jeg vente et par timer på buss liksom, og det er ikke så kult på vinteren i 15- -.-

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...