Irenen Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Taxi! Vi kan ta med et ekstra plastbur vi. Okei da, så skal lille Taxigutt få væ'me Blir det grilling? Jeg har kjøpt pølser til meg selv ihvertfall, og lungemos og skinke til hundene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Sjekket nettopp med brannvesenet. Det blir ingen grilling. Hundene får få pølser for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Hundene får få pølser for det Alle som vil ha kan da få pølser. De får dem bare ikke grillet først! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Sjekket nettopp med brannvesenet. Det blir ingen grilling. Jommen jommen.. Nå pøsregner det jo. Kanskje brannvesenet har ombestemt seg til imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2013 Krysser fingrene for fint vær i morgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Det meldt stort sett fint vær, men muligens noen byger mellom 16-18. Kommer folk uansett vær? Vi tåler regn, men jeg drar ikke til Sørkedalen for å trene alene i regnværet, det kan vi gjøre mye nærmere hjemme hvis ingen andre kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Jeg er ikke veldig interresert i å kjøre så langt hvis nesten ingen kommer, og det regner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Jeg kan ikke komme allikevel :-( fikk behandlings time halv fire på feil side av byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Så vi blir maks fire stykker? Jeg er heller ikke superfrista til å reise med to busser og en t-bane, noe som tar meg bortimot en time hver vei, hvis nesten ingen skal..:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Da kommer ikke jeg heller, er litt langt å kjøre for et minitreff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Utsette da? Til en dag flere kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Så vi blir maks fire stykker? Jeg er heller ikke superfrista til å reise med to busser og en t-bane, noe som tar meg bortimot en time hver vei, hvis nesten ingen skal..:/ Da kommer ikke jeg heller, er litt langt å kjøre for et minitreff Jeg har sendt en PM til Therese (noen kan jo sende en sms om de har nr?) og hører om hun kommer uansett. Det var jo i utgangspunktet "til ære" for henne at det skulle være treff. Om hun 1. ikke kommer eller 2. synes det er greit foreslår jeg at vi treffes på Isdammen i stedet. Jeg må uansett trene i dag, helst med forstyrrelser, Odin skal starte på lørdag og Kovu trenger treningen. Litt kortere for deg også Stine, er det aktuelt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Hvor er isdammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 vi kan vel iallefall møtes neste uke på ekeberg når det iiikkkke er norway cup,for det passer flere også såvidt jeg forstod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Hvor er isdammen? Årvoll. Sjekk friområdene for hund i Oslo kommune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Det er mange som hadde tenkt til å komme som av forskjellige årsaker har måttet avlyse, så da henger jeg meg på de som foreslår ny dag. Hvordan er neste onsdag for folket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Jeg har sendt en PM til Therese (noen kan jo sende en sms om de har nr?) og hører om hun kommer uansett. Det var jo i utgangspunktet "til ære" for henne at det skulle være treff. Om hun 1. ikke kommer eller 2. synes det er greit foreslår jeg at vi treffes på Isdammen i stedet. Jeg må uansett trene i dag, helst med forstyrrelser, Odin skal starte på lørdag og Kovu trenger treningen. Litt kortere for deg også Stine, er det aktuelt eller? Jeg kan tusle bort til Isdammen etterpå Når? Det er mange som hadde tenkt til å komme som av forskjellige årsaker har måttet avlyse, så da henger jeg meg på de som foreslår ny dag. Hvordan er neste onsdag for folket? Jeg jobber kveldsvakt på onsdager vanligvis, så kan dessverre ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Aner ikke hvor isdammen er Her høljer det ned og tordner nå ihvertfall, veit ikke hvordan ståa er i Oslo? Jeg kan neste Onsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Her er det foreløpig sol og sommer Jeg ble ikke så klokere av å lese veibeskrivelse til Isdammen, så da står jeg over og venter til neste uke hvor det forhåpentligvis blir noe av på et sted jeg vet hvor er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Jeg kan tusle bort til Isdammen etterpå Når? Jeg jobber kveldsvakt på onsdager vanligvis, så kan dessverre ikke. Når som helst etter jobb. Jeg kan være der tidligst ca. 15:30, hvis timevarselet holder mål så starter det ikke å regne før litt senere. Aner ikke hvor isdammen er Her høljer det ned og tordner nå ihvertfall, veit ikke hvordan ståa er i Oslo? Jeg kan neste Onsdag RV4, ta av mot Årvoll ved Bjerke (før Sinsenkrysset) og følge Årvollveien til enden. Ganske enkelt. Da skal ihvertfall jeg trene der i dag, så får de som vil joine dukke opp. Neste uke har jeg ingen planer og legger ingen planer, ettersom vi skal forberede og reise på to ukers campingferie på fredagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Dropper idag, så får jeg heller joine neste uke hvis det blir noe av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Trene sier du? Jeg blir med! Doberslampen slippes ikke i frilek, men trening er vi med på og ettermiddagen min ble plutselig ledig! Hvis du gidder kan du jo ta med Lonesome Dove sesong 1 også, Simira..? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Jeg kommer bort til Isdammen i 4-tiden tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Trene sier du? Jeg blir med! Doberslampen slippes ikke i frilek, men trening er vi med på og ettermiddagen min ble plutselig ledig! Hvis du gidder kan du jo ta med Lonesome Dove sesong 1 også, Simira..? Jeg kommer bort til Isdammen i 4-tiden tenker jeg Supert, da er jeg der til 16. Tar med dvd og et ekstra bur. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Takk for trening! Da tante rød valgte å komme på besøk og ødelegge dagen min, var hverken hode eller kropp med meg idag, men litt trening ble det allikevel (Og simira, jeg var så klar for å komme meg hjem til sofaen at jeg glemte å takke deg for bilder og lån av bur! ) Nora: Taxi: Kovu: Odin: Og dobermangutten jeg ikke husker navnet på for øyeblikket : 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts