Heidi Kristin Skytterholm Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Skrevet 6. Juli 2013 Velkommen til Ludvigs blogg. Håper han kan få en gjeng med nye følgere herfra! http://ludvigdeerhound.blogspot.no Hilsen Ludvig og Heidi 2 Siter
Heidi Kristin Skytterholm Skrevet 6. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2013 Ja det stemmer Søte Hippo jager Ludvig! Siter
Whips Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Skrevet 6. Juli 2013 Den sparkesykkelen var jammen skikkelig fint! Hvor kjøper man sånne? De med bittesmå hjul er ikke særlig egnet.. Siter
Hermes Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Skrevet 6. Juli 2013 Den sparkesykkelen var jammen skikkelig fint! Hvor kjøper man sånne? De med bittesmå hjul er ikke særlig egnet.. Søk på kickbike og hund. Er flere steder du kan kjøpe slike, gjerne fra foretninger som driver med utstyr for hundekjørere. Seleverkstedet på Harestua selger flere typer. Siter
Heidi Kristin Skytterholm Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Se på kickbike.no Siter
SiriEveline Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Er dette Ludvig som vi møtte på Bogstad mon tro? Siter
Heidi Kristin Skytterholm Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Hvis du møtte oss sammen med en annen hjortis som heter Darwin, så var det nok det Siter
SiriEveline Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Så forresten en annen tråd her så da skjønner jeg det slik at han er to år. Og da kan det ikke være den jeg møtte. Han var nemlig bare 4 mnd gammel. Men rasen passer veldig godt til navnet! Siter
Heidi Kristin Skytterholm Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Ah..jeg har hørt om hjortisen på 4 mnd som heter Ludvig...kompisen Darwin kjenner ham, men vi har ikke møtt ham enda! 1 Siter
Recommended Posts