~Marlene~ Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 går det greit å klippe klørne på hunden din? vega- må sitte oppe henne jeg, hun er såååå KILEN under labba mira- hun er utrolig. sitter som en engel:P rart
Wulfi Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Mikkelure var panisk da jeg fikk han. Nå ligger han nesten og sover mens jeg gjør det.
MarieR Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 ask liker det ikke, men har bare klippet èn klo èn gang han sliter klørne bra selv, så er bare ulveklørne jeg må klippe.
Ina Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Eso er ikke så overbegeistret for det, så jeg pleier å få hjelp av mamma eller pappa når jeg skal klippe klørne, så jeg ikke er uheldig og klipper nerven.
Ingvild Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Det går heller dårlig for å si det sånn. I alle fall når jeg gjør det. Litt bedre går det om faren min klipper.
Rabalder Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Ingen problemer med kloklipp her, har nettopp kjøpt meg dremel som jeg sliper klørne med og Balder godtar den også
ElinT Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Ebbe liker det ikke, men plikt oppfyllende som han er så sitter han som en engel Lara måtte jeg klippe klørne på for noen dager siden og det ble jo helt baluba! Men ho er jo bare 12uker og kunne ikke skjønne hvorfor i all verden jeg skulle holde henne fast og klippe på beina hennes ! Hun ville mye heller ha lekt med klo-tanga
marcoograya Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 marco går det kjempe fint med, men raya må ha munnkurv på.. collier altså:)hehe... filer de jeg da så ofte jeg kan så slipper jeg alt styret..
Renate A Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Chicka hatet det når jeg fikk hun, nå går det bedre. Noen ganger går det helt støkent andre ganger skal hun liksom finne på alt annet å gjøre og prøver å sjarmere meg med kos så jeg skal glemme det jeg driver med...luringen.
zorbas Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Ingen av våre hunder som syntes det er så veldig moro akurat, men de bryr seg heler lite.
Tore Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Tror jeg har den filmen jeg brukte før her... skal vi se......... http://www.torejorgen.com/film/klippeklor.wmv Sånn... Edit: la til rett link...
M.J Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Vesl var helt gal når vi skulle prøve i begynnelsen. Peip og holdt på. Nå går det mye bedre. Hun skjelver en del, men det slutter med en gang jeg er ferdig. Jeg prøver å holde henne godt fast så hun ikke kommer seg unna eller begynner sprelle. Prøver også å være konsekvent når jeg gjør det og det har hjulpet veldig.
Monika! Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 kloklipping ja :roll: han sliter de selv da, synes ikke de er så lange heller. klippet de endel når han var mindre, men så tappet jeg av, så nå er det livsfarlig å klippe klørne.men vi jobber med at jeg kan holde i potene hans da,(skulle egentlig gjort det når han var mindre.) for det er farlig. For når han skal bli med oppi hytta så må han ha korte klør sånn at han ikke sliper opp gulvet.
Yakine Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Tror jeg har den filmen jeg brukte før her... skal vi se......... http://www.torejorgen.com/film/klippeklor.wmv Sånn... Edit: la til rett link... :-o Flink!!! =D>
Yakine Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Joda, kloklipping her går som en drøm! Jeg klipper, mens Espen passer på så Atheo ikke rykker til. Men det har han ikke gjort siden første gang vi klipte han da!
~Marlene~ Skrevet 5. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 :-o Flink!!! =D> eni med deg =D> glemte å si at vega gjør og sånn, jeg skrev feil i sta, det var sita man måtte sitte på :oops:
Djervekvinnen Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Flinke Buster! Ja Hera er bare nødt. Er ikke så veldig overbegeistra, men hun gir seg over. Ligger hun rolig uten noe motstand, får hun noe godt etterpå.
Wheaten terrier Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Er egentlig pappa som tar seg av det. Hun ville sikkert bare sprelt hvis jeg hadde prøvd :roll: Men pleier å hjelpe til da
Jeampi Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 hun liker det IKKE. Men hun har ikke noe valg så det går bra.
Nina Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Ero er blitt så flink nå i det siste. Når han var rundt 5 mnd var han helt vill når vi skulle klippe klørne, men ble bedre ved 7 mnd alder. Men i desember så klippte jeg litt for langt og han ville absolutt ikke klippe klør igjen, men med mye trening så ligger han så fint på fanget når vi klipper klørne.
SoppenCamilla Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Joy ligger helt stille og rolig når vi klipper neglene på ho... wee! snille hunden min! :roll:
Zander&Pia Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 går greit med kloklipping på mine hunder, har vendt de til det fra de var små
Toya Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 det trente vi på fra første uka, så hu sitter stille, og gir meg labben... trur det hjalp at jeg gav henne godbit for hver negl de første gangene og kutta ned etterhvert... nå får hu ikke noe annet enn ros og klapp flinke jenta mi
Monab88 Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 ååh, jeg elsker å klippe klør!! Syns de vokser altfor tregt Det går som en drøm med bernerne, puddelen liker det ikke men det går greit med han også. Har han som regel på stellebordet når jeg klipper klørne hans.
Maria Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Skrevet 5. Januar 2006 Chessea liker det ikke, men hun er nogenlunde rolig..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar