Mari Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Første gang jeg er med, og så forsinket til å poste, men jeg har ikke hatt tid før nå. Alt er kjedelige mobilbilder, og livet er vel ikke så spennende det heller. Men det var første dag meg ferie, og det var fint vær og vi var glade for at det var vår siste dag som hundeløse på lenge! 07.00 Dagen starter som den alltid gjør, med frokost. 08.00 Jeg er på vei til bussen 09.00 Jeg er imponert over leseutvalget på et venterom 10.00 Går oppover Nordre. Ser dere den sure mannen på Choco Boco? Han var like sur som han ser ut der, for milde måne som han kjeftet ut en stakkar på kundeservice på den andre enden av den telefonsamtalen han sitter i! Fingeren kom i veien fordi jeg prøvde å ta et diskret bilde så ikke mannen ble sur på meg også! 11.00 Lykkelig gjensyn med den enbårne. 12.00 Vi er på vei til byen og står i kø. 13.00 H leker fotomodell på marinen 14.00 Vi ser søte og veldig tamme ender på Øya. De to der var klamme tvillinger og gjorde alt på likt hele tiden. 15.00 Som seg hør og bør. Gjett hvem som krever å plukke ut eget antrekk? 16.00 På bussen hjem. Nytt antrekk etter is-spising gone wrong. 17.00 Tester ut senga til Putle og muttern okker seg over gulvet på kjøkkenet. 18.00 Orket-ikke-lage-middag-middag 19.00 Dette er fake fordi jeg tok det en stund før, men her satt jeg og leste bok sammen guttungen før legging. 20.00 Svigers har kommet på besøk for å være her en uke 21.00 Strikke litt 22.00 Gleder meg til dagen etter! 23.00 Kommet i senga og leser bok 00.00 Zzzzz... 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Jeg er så imponert over småbarnsforeldre som er oppe etter kl 22 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Så koselig lesekrok 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Jeg synes H har blitt så stor sånn brått! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Jeg er så imponert over småbarnsforeldre som er oppe etter kl 22 Det var besøket som forskøv legging, vanligvis køyer vi ti-halv elleve. Så koselig lesekrok Den er gulle god den! Jeg synes H har blitt så stor sånn brått! Ja, det synes jeg også! Helt utrolig altså. Tiden går altfor fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts