Anette Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Jeg ble vekt av en kelpie som var lei seg for at hun var stengt ute fra soverommet Innså at jepp,vi var i Sverige igår Issi leker søt i stolen sin Spiste frokost mens jeg så på tv. Issi venter tolmodig mens jeg prøver å låse døra Vi konkluderer med at NAF må komme og går hjem igjen og venter 2 timer Så da så vi mer på Tv.. Så kom NAF mannen og fikk oss til et verksted, der var vi en 1,5 time og tuslet rundt Vi trente litt bakpartskontroll mens vi var der også Så ga Issi opp Etterpå var jeg og handlet Så gikk vi hjem og måtte ta en stopp i trappa opp Litt senere var vi ute igjen og Issi beskuet en sten Så stjal Issi pc stolen min sjekk veggpryden Issi og jeg konkluderte med at det var grillvær, men innen maten var klar så var det kaldt og overskyet Etter middag trente vi litt ute og det var bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GØY, så hun ville ta avstand på bordet.. baroooooooooo Så etter et mislykket styremøte la jeg meg i sofaen og koset på Issi litt Så trente vi avstand og FVF igjen Så måtte Issi trene litt for kveldsmaten Og jeg gadd ikke ta bilder av rydding av kjøkken mm 4 Siter
Anemone Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Issi trenger vel ikke å leke søt - hun er jo nydelig Siter
Teserere Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Kjedelig med flatt dekk, og enda kjipere å vente lenge på hjelp! Siter
SFX Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Fant dere ut hva som hadde skjedd med bilen? Siter
Anette Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Fant dere ut hva som hadde skjedd med bilen? Giiiiiga spiker i dekket Ble helt nytt Dekk da det ikke gikk Ann å lappe. Ang alt gikk galt så startet dagen veldig galt, for jeg skulle besøke nesevis, på fysio, og innom leiligheten. Men det ble nå en dag for det :-P Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Hehe, jeg skjønte ikke hva som gikk så galt med den fine dagen, jeg, inntil jeg leste siste posten din. Siter
Recommended Posts