Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppsummert bursdags-EFIT


simira
 Share

Recommended Posts

Ble vekket klokken åtte av mannen som kom med bursdagsgave på sengen.

DSC_0057.jpg

Av Tollef fikk jeg Feltseng til campingtur i England om en måned og den siste cd-en til Blackmore's Night, Nemi-bøker fra svigerfar med kone, penger av mamma og pappa og besteforeldrene mine (som det ligger et pent bilde av på siden der).

En knapp time senere var jeg ute av dusjen og satt foran maskina med frokosten. Dro litt tidligere enn nødvendig på jobb for å kunne gå tidlig for å handle siste nødvendige ting til middag og gjester senere.

DSC_0059.jpg

Dessverre ble det så travelt etter at posten kom at jeg endte med å jobbe til 15 likevel, og måtte løøøpe etter bussen! Det var også så travelt at jeg glemte å ta bilder, selv om mobilen stadig var ute av lomma for å besvare masse bursdagsmeldinger som tikket inn. :)

post-1359-0-19959900-1372709653.png

Klokken 14:56 var jeg akkurat ferdig å scanne dagens post og oppdaget hva tiden var, og måtte løpe for å nå bussen. Da jeg gikk av bussen i Sannergata for dagens viktigste ærend så var Kokosbollefabrikken stengt! Rundtur med bussen for å komme til avdelingen på Sagene, og nærmere fire var jeg på vei hjem med dagens fangst:

DSC_0061.jpg

I femtiden kom tante, og hadde med seg bursdagsgave både til meg og Tollef fra begge tantene på morssiden. Mere feltseng!

DSC_0063.jpg

Etter å ha fortært deilige hjemmelagede quesadillas kom svigermor, svigerinnen min og vår lille nevø på fem mnd for å spise sånn:

DSC_0065.jpg

og sånn:

DSC_0066.jpg

Jeg bare kom på å ta bilde litt sent...

I syvtiden begynte det å bli vel kjølig i hagen, så vi flyttet inn. Pippa var også med, og fant en skatt å tygge på under bordet.

DSC_0067.jpg

I åttetiden var de fleste gjestene gått, og jeg var skrekkelig mett!

DSC_0069.jpg

Det var én kokosbolle igjen. Helt fram til klokken ni ca.

DSC_0070.jpg

Klokka ti satt jeg og oppdaterte meg på twitter, hundene har tatt kvelden (ja, Kovu sover med øynene åpne).

DSC_0071.jpg

DSC_0072.jpg

DSC_0074.jpg

Og nå er det på tide at jeg følger eksempelet. God natt!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!

Kokosbollefabrikken er best! Du må ta en bytur da vet du Stine! Men det kan fort bli en vane altså. ;)

Jeg tar bussen forbi den ene butikken hver dag hjem fra jobb, så i går måtte jeg bare unne meg å hoppe av bussen og handle litt til selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...