simira Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Ble vekket klokken åtte av mannen som kom med bursdagsgave på sengen. Av Tollef fikk jeg Feltseng til campingtur i England om en måned og den siste cd-en til Blackmore's Night, Nemi-bøker fra svigerfar med kone, penger av mamma og pappa og besteforeldrene mine (som det ligger et pent bilde av på siden der). En knapp time senere var jeg ute av dusjen og satt foran maskina med frokosten. Dro litt tidligere enn nødvendig på jobb for å kunne gå tidlig for å handle siste nødvendige ting til middag og gjester senere. Dessverre ble det så travelt etter at posten kom at jeg endte med å jobbe til 15 likevel, og måtte løøøpe etter bussen! Det var også så travelt at jeg glemte å ta bilder, selv om mobilen stadig var ute av lomma for å besvare masse bursdagsmeldinger som tikket inn. Klokken 14:56 var jeg akkurat ferdig å scanne dagens post og oppdaget hva tiden var, og måtte løpe for å nå bussen. Da jeg gikk av bussen i Sannergata for dagens viktigste ærend så var Kokosbollefabrikken stengt! Rundtur med bussen for å komme til avdelingen på Sagene, og nærmere fire var jeg på vei hjem med dagens fangst: I femtiden kom tante, og hadde med seg bursdagsgave både til meg og Tollef fra begge tantene på morssiden. Mere feltseng! Etter å ha fortært deilige hjemmelagede quesadillas kom svigermor, svigerinnen min og vår lille nevø på fem mnd for å spise sånn: og sånn: Jeg bare kom på å ta bilde litt sent... I syvtiden begynte det å bli vel kjølig i hagen, så vi flyttet inn. Pippa var også med, og fant en skatt å tygge på under bordet. I åttetiden var de fleste gjestene gått, og jeg var skrekkelig mett! Det var én kokosbolle igjen. Helt fram til klokken ni ca. Klokka ti satt jeg og oppdaterte meg på twitter, hundene har tatt kvelden (ja, Kovu sover med øynene åpne). Og nå er det på tide at jeg følger eksempelet. God natt! 2 Siter
Krilo Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Gratuler med dagen! og de kokosbollene så bare utrolig gode ut! Siter
Anette Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Gratulerer med dagen og nam,kokosboller Siter
Mardina Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Gratulerer med dagen Og Kovu har funnet en seng som passer perfekt ser jeg 1 Siter
Raksha Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Gratulerer med dagen! Så ut som en vellykket dag Siter
Anemone Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Gratulerer med dagen Fikk skikkelig lyst på kokosboller nå Siter
Teserere Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Hipp hurra, og kokosbollefabrikken lager de aller beste kokosbollene 1 Siter
SFX Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Gratulerer så mye med dagen! Jeg angrer enda på at jeg aldri kom meg til Kokosbollefabrikken i løpet av de tre månedene jeg bodde på Bjølsen. Siter
13de Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Grattis med dagen! Jeg ble kakesyk nå, så gode ut de, damn! Syns Ridgebacken din er så fin Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 For en hyggelig og sosial dag. Siter
Wanderlust Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Det så bare sååå godt ut med kokosboller! Gratulerer så mye med dagen som var Siter
simira Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Takk alle sammen! Kokosbollefabrikken er best! Du må ta en bytur da vet du Stine! Men det kan fort bli en vane altså. Jeg tar bussen forbi den ene butikken hver dag hjem fra jobb, så i går måtte jeg bare unne meg å hoppe av bussen og handle litt til selskap. Siter
HHC Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Gratulerer med dagen!! Tror jeg må sjekke ut den fabrikken, nam!! Siter
Recommended Posts