yurij Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Terkel er offisielt voksen Farsund/Listastrendene Grimstad Og litt cacheturer: 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Om du noengang skulle befinne deg i området her (røros/tynset/tolga) så mååååå du være så snill og gi lyd, jeg har fryktelig lyst til å hilse på en vaskeekte Zoi en gang, og har helt sikkert et jorde og en passende løpekompis tilgjengelig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Du får ta deg en tur til Trondheim og Ole Terje Hovland ( http://www.kazar.no/) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Du får ta deg en tur til Trondheim og Ole Terje Hovland ( http://www.kazar.no/) Huff nei, kan ikke besøke noen som kan finne på å ha valper eller planer om valper. Holder med to salukier i hus altså. Men lov å drømme vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Huff nei, kan ikke besøke noen som kan finne på å ha valper eller planer om valper. Holder med to salukier i hus altså. Men lov å drømme vel. Hehe,han har en knallfin hanvalp på 11 mnd til salgs.... Èn mynde fra eller til merker man ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 27. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Regnværsdag 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 15. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Danmarks-tur: Også møtte vi søster Alowska igjen. Hun bor i Ålborg og kom for å treffe broder 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Herlig. Danske strender er flott myndeterreng, tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 15. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Fantastiske,nesten ikke folk heller pga vind. Nå var de litt tamme for de var på utstilling lørdag og LC søndag,men de fikk spolt litt Og så var det noen vanvittig flotte stier ute på klitplantasjene. Mye aktivitet men de er ikke så allverdens slitne allikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Det så ut som en kjempeflott Danmarks tur! Herlige hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Herlige! Jeg er alltid hu rara som går bort til eiere på utstilling og lurer på om jeg får lov til å hilse på Borzoien deres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Jeg visste ikke at mynder var glad i å bade. Har av en eller annen grunn inbilt meg at de ikke er glade i vann. Men det fikk jeg jo motbevist her. Ser ut som de storkoser seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Jeg visste ikke at mynder var glad i å bade. Har av en eller annen grunn inbilt meg at de ikke er glade i vann. Men det fikk jeg jo motbevist her. Ser ut som de storkoser seg Det er individuelt. Jeg har en whippet som helst holder seg unna, og en saluki som ikke har noe problemer med å plumpe uti, men som ikke svømmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Nitro eeeelsker å bade, uansett årstid. Veldig fin måte å avkjøle en overopphetet kropp Men ingen svømmer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 26. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Endelig slutt på båndtvangen. Gutta har feiret : 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Så fint terreng! Hvor er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 Grimstad,Gautefall og arendal/Froland Stort sett veldig lokalt. Var en tur i Farsund igjen for å hilse på noen skotske venner: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts