Ozzy Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Skrevet 22. Juni 2013 http://www.dagbladet.no/2013/06/22/nyheter/hund/dyrenes_nyheter/utenriks/dyr/27839020/ Syntes det er ganske trist jeg, de fleste av disse hundene ser jo rett og slett syke ut. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Skrevet 22. Juni 2013 Er den altså verdens styggeste hund??? Syns han var søt jeg Litt sånn feildimensjonert og alt det der, men ja... Og ja, det er en dustete kåring og jeg syns synd i de stakkars hundene jeg. 2 Siter
Gjest Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Skrevet 22. Juni 2013 Misdannelser og sykdommer….. Lurer på om de har mye smerter jeg…. Siter
ToneS Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Skrevet 22. Juni 2013 Denne ser jo død ut.. Utrolig unødvendig kåring, og beviser bare at vi mennesker har et utrolig stort behov for å vinne noe. Samme om det er verdens peneste, sprekeste eller styggeste hund. De hundene der kan ikke ha det bra..? edit: Men "vinneren" Walle var jo ikke halvparten så ille som de andre. Kan det være at de ikke lenger premierer de som er "for ille"? Siter
AndreaR Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Skrevet 22. Juni 2013 Misdannelser og sykdommer….. Lurer på om de har mye smerter jeg…. Gjør jeg og... Hva "tenker" egentlig disse stakkars dyra? Siter
bernertryne Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Skrevet 22. Juni 2013 Jeg får litt følelsen av at man skal ~redde~ den mest forkrøplede hunden man finner og jeg vet ikke, gi seg selv martyr-poeng og... leke toddlers and tiaras? Siter
Shlush Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Skrevet 22. Juni 2013 man viser frem, premierer og gir stooor oppmerksonhet til hunder som er misdannet, vannskapte og ofte syke :-/ Grotesk kåring i grunn! Det er hunder som er blinde, har ekstrem tannmangel (så tunga henger laaangt ut hele tiden) og andre misdannelser er de som ofte vinner. tidligere år var det en hund som knapt klarte å gå :-/ Siter
Recommended Posts