Cavalier&Collie Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Skrevet 9. Mars 2005 Jeg fant dette på Canis: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,613561,00.html At det går ann!! Jeg skjønner ikke hvorfor man kan ha sånne skikker Flaming Det er pining. Dette er til menneskene: Jeg må bare si det en gang til: Dra til ******* med dere Bulgarske ***** Her protesterer du: http://www.djurensratt.se/interactive/prot...tlist.asp?id=13 Jeg har sendt inn!!
Andreassen Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Skrevet 9. Mars 2005 Nok et bevis på hvilken flott ressurs mennesker er for jorden.
Kristina Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Skrevet 9. Mars 2005 Jeg har skrevet under på protestgreiene.
athene Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Skrevet 9. Mars 2005 usj jeg fikk vondt langt inne i hjerte rota og jeg så det men så ikke noe underskrift kanpanje skal aldri mer se den linken mått de brenne en hvis plass de som gjør det der
Tini Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Skrevet 9. Mars 2005 usj jeg fikk vondt langt inne i hjerte rota og jeg så det men så ikke noe underskrift kanpanje skal aldri mer se den linken mått de brenne en hvis plass de som gjør det der Det er en egen link der du kan skrive under! Linken står i det første inlegget!
Heidi Skrevet 9. Mars 2005 Rapporter Skrevet 9. Mars 2005 Ja man skulle henge mennesker op for så og snurre rundt til avføringen ryker ut av dem.. Tenk at noen vil bruke sin hund til sånn
Lene Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Skrevet 10. Mars 2005 Blir kvalm jeg. Slike ting sitter i meg utrolig lenge. Skjønner ikke at det er mulig. Har skrevet under. Å jeg har lagt det inne på forumet jeg er moderator også.
Ricco Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Skrevet 10. Mars 2005 Blir så sint når jeg ser og leser sånt! Kunne tenkt meg å gjort det samme med de personene som gjer dette mot hundene Har skrevet meg på protestlisten.
athene Skrevet 10. Mars 2005 Rapporter Skrevet 10. Mars 2005 jeg sendte den underskrift kamanjent til alle jeg har på msn og de sendte den videre
Cavalier&Collie Skrevet 10. Mars 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2005 jeg sendte den underskrift kamanjent til alle jeg har på msn og de sendte den videre Bra =D> Ikke bare er det slemt, det må være den teiteste skikken i hele verden!! :roll:
Michelle Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Skrevet 11. Mars 2005 HUFF ÆSJ YUCK ! Please skriv advarsel neste gang, jeg blir virkelig oppriktig kvalm jeg
Maria Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Skrevet 11. Mars 2005 STYGGE DRITTSEKKER! Kom hit, så skal jeg banke dere til dritten står ut av øra på dere! Det der må jo være en av de verste plageriformene jeg har sett i mitt liv! [-X
Taz Skrevet 5. April 2005 Rapporter Skrevet 5. April 2005 Herregud.. At folk kan gjør sånt.. Flaming Ka **** så svive i håve på dei?!!
Lene Skrevet 5. April 2005 Rapporter Skrevet 5. April 2005 Det nytter, dette var siste gang denne tradisjonen ble feiret. Siden så mage skrev under.
Cavalier&Collie Skrevet 5. April 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2005 WOW!! Bra jobba - alle som skrev under =D> =D> =D>
Lene Skrevet 5. April 2005 Rapporter Skrevet 5. April 2005 Tusen takk for at du la ut linken slik vi kunn hjelpe deg å spre den til andre foru.
Cavalier&Collie Skrevet 5. April 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2005 Tusen takk for at du la ut linken slik vi kunn hjelpe deg å spre den til andre forum. Har dere spredd en videre!! Det var jo bra! Slik har det jo pågått - jeg så den først på canis, og så hit osv. nesten som et slektstre
Lene Skrevet 5. April 2005 Rapporter Skrevet 5. April 2005 Jeg har lagt den ut på to andre forum jeg bruker vertfall, regner med at andre også har gjort det.
Guest Vicky Skrevet 12. April 2005 Rapporter Skrevet 12. April 2005 helt grusomt det der.... klarer ikke å se...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar