Gå til innhold
Hundesonen.no

Moss 27 og 28 juli


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Den ligger på FB-siden nå.

Jeg så det - bare 10 fraller og tre av de voksne tilhører oppdretteren til H - så da kan vi i alle fall håpe..... Jeg håper at alle er hannhunder unntatt Hermine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg skal også - og ved go'vær har flere av oss beardisgærninger funnet ut at vi skal campe der nede også... Blir interessant å se antallet, ja - har hørt at det bare er 3-4 stk i Skien så jeg forv

Det hadde i så fall vært 28. Men ser dårlig ut dessverre. Kan sjekke det ut nærmere For jeg er helt enig - det hadde vært kjempekoselig!

Glimrende - nå er vi påmeldt begge dagene!

Guest Belgerpia

Jeg er jo bare så glad for at flere jeg kjenner skal dit *ler* Og Shy blir vel BIR og siden jeg akkurat tilbød meg å bli igjen til gruppa med frallevalpen (som er alene) så er det jo greit å ha noen man kan henge seg på *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg er jo bare så glad for at flere jeg kjenner skal dit *ler* Og Shy blir vel BIR og siden jeg akkurat tilbød meg å bli igjen til gruppa med frallevalpen (som er alene) så er det jo greit å ha noen man kan henge seg på *ler*

:lol:

Noe sier meg at jeg t.o.m kan ha med telt og ha god plass, men får se om jeg gidd det :P

Men den dommeren har faktisk gitt 3 AK i NKK Kristiansand blå for noen år tilbake. Men de er en litt annen type enn Shy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

:lol:

Noe sier meg at jeg t.o.m kan ha med telt og ha god plass, men får se om jeg gidd det :P

Men den dommeren har faktisk gitt 3 AK i NKK Kristiansand blå for noen år tilbake. Men de er en litt annen type enn Shy :P

*ler* Telt er fint om det blir strålende sol hele dagen :)

Vi håper på certet på Hermine (det hadde vært fint å fått championatet liksom), og så har Frode med Hermines fremtidige partner Jakob, en liten gal Krutt og så valpen som er type spinnvill - den er alene som valp da og blir vel etter all sannsynlighet BIR og Frode og de reiser videre til Tønsberg for å se NM i IPO for rottweilere så da sa jeg at jeg sikkert kunne være igjen til gruppa.

Så nå håper jeg Shy blir BIR altså *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

*ler* Telt er fint om det blir strålende sol hele dagen :)

Vi håper på certet på Hermine (det hadde vært fint å fått championatet liksom), og så har Frode med Hermines fremtidige partner Jakob, en liten gal Krutt og så valpen som er type spinnvill - den er alene som valp da og blir vel etter all sannsynlighet BIR og Frode og de reiser videre til Tønsberg for å se NM i IPO for rottweilere så da sa jeg at jeg sikkert kunne være igjen til gruppa.

Så nå håper jeg Shy blir BIR altså *ler*

Selvsagt blir Shy BIR! Kan ikke si noe annet om TonjeM sin lille djevel! :o

Og får Shy cert så får Hermine det også, det er skrevet i sten :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den dommeren har faktisk gitt 3 AK i NKK Kristiansand blå for noen år tilbake. Men de er en litt annen type enn Shy :P

Willy fikk ingen CK fra han den gangen heller... Er ikke en dommer vi reiser langt for å stille for nei *ler*. Men INGEN briarder? Jøss... eller er det bare jeg som ikke ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - nå har jeg et skikkelig teit spørsmål, men jeg håper noen kan svare likevel:

Startnummeret er så digert.. Må dato, strekkode og "reklamen" nederst være med, eller kan jeg bare klippe ut og laminere selve nummeret? Blir jo som et seil om ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - nå har jeg et skikkelig teit spørsmål, men jeg håper noen kan svare likevel:

Startnummeret er så digert.. Må dato, strekkode og "reklamen" nederst være med, eller kan jeg bare klippe ut og laminere selve nummeret? Blir jo som et seil om ikke..

Neida, det holder med selve tallet - jeg bretter alltid A4-arket tre ganger, før jeg fester det i klypa. Det andre som står der er primært informasjon til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da tar jeg sjansen på å laminere bare nummeret!

En ting til - hvor vanlig er det at de ber om kontoutstkrift for å bekrefte betaling? Det står nederst på bekreftelsen, men jeg klarer ikke å overbevise nettbanken min til å samarbeide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da tar jeg sjansen på å laminere bare nummeret!

En ting til - hvor vanlig er det at de ber om kontoutstkrift for å bekrefte betaling? Det står nederst på bekreftelsen, men jeg klarer ikke å overbevise nettbanken min til å samarbeide..

Det gjelder kun om du ikke har fått startnummeret - startnummerer er din bekreftelse på at du har betalt. Jeg som ringsekretær har ikke lov til å slippe inn ekvipasjer uten startnummer, siden en må betale for å få dommers vurdering. Om ikke arrangør har registrert mottatt betaling, får du ikke startnummer.

Og om en betaler elektronisk, går jo påmelding og betaling samtidig, så det skjer for veldig få nå at de må ha med betalingsbekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha :)

Vet ikke om det stemmer da, men så en skrev det der.

En som mangler calvalier valp søndag også gitt.

Flott hvis det er sånn at når de nå endelig har fått den ut, så er den full av feil.

Men igjen, jeg vet nå ingenting om hvor vanskelig det er å sende ut pm med oversikt da.

Endret av Sasha&Kiara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...