KristinR Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 http://new.livestream.com/filmteametlive/thk2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Kult! Det visste jeg ikke. Collier nå. De har forandra seg litt fra de jeg så da jeg var liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Neeei, hvordan skal jeg få pakka nå da ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Synes jeg hører SFX rope etter katalognummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Hurra, det hadde jeg glemt! Da får jeg jo sett litt selv om jeg sitter på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Søren eller at jeg ikke fikk det med meg før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Å, gikk jo ann å se i reprise Ser på Caroline i ringen nå med en Aussie . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Briardvalper er så søte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Morsomt at man kan gå tilbake og se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Synes jeg hører SFX rope etter katalognummer. Hun er der oppe og jobber mener jeg å huske Nettet mitt er kjempe dårlig i det siste pga jeg videochattet med en kompis i New Zealand, så jeg får ikke sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Lukas BIS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Å, gikk jo ann å se i reprise Ser på Caroline i ringen nå med en Aussie Det er Tonks hun er i ringen med Har bare sett reprisen,men litt irriterende at de hopper så mye frem og tilbake..Man får jo ikke med seg Bir og Bim eller noe jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Det er Tonks hun er i ringen med Har bare sett reprisen,men litt irriterende at de hopper så mye frem og tilbake..Man får jo ikke med seg Bir og Bim eller noe jo Enig! Irriterende. Aussien fortsetter litt lenger ut i det, om du ikke så det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaR Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Dette var noe for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Så gøy og nå var det dalmis også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Jeg har hatt kamera fokusert rett inn i ringen min to dager i strekk - ikke akkurat min favorittposisjon. Vet ikke om det er positivt eller negativt at jeg blir gjenkjent på kaukingen min 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Jeg har hatt kamera fokusert rett inn i ringen min to dager i strekk - ikke akkurat min favorittposisjon. Vet ikke om det er positivt eller negativt at jeg blir gjenkjent på kaukingen min Steikje jeg er god! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg synes det var trivelig jeg å høre SFX i ringen :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts