Bikipile Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Vet jeg har lest om dette før, men plutselig er jeg jo bare helt grønn igjen Min lille svarte stjerne ble norsk sopp nå, og jeg leiker meg kanskje litt med tanken om å besøke nabolandene og stille henne litt ut der etterhvert. Går hun da i åpen klasse der, eller ch.klasse? Kan jeg velge? I så fall, hva er da best å gjøre? På forhånd takk for svar Siter
Kiyomi Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Jeg innbiller meg at du kan velge. Siter
Bikipile Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Det er det jeg trur også, men plutselig ble jeg veldig usikker (ikke at det er no hast med svar ) Siter
Stine Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Du kan velge, men jeg hadde valgt CH (det virker som om CH'er blir oftere plassert ) 1 Siter
Bikipile Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Du kan velge, men jeg hadde valgt CH (det virker som om CH'er blir oftere plassert ) Nytt dumt spørsmål Åssen veit da ringsekretæren at Lexi kan få cert hvis vi stiller i CH? Siter
Synnikken Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Nytt dumt spørsmål Åssen veit da ringsekretæren at Lexi kan få cert hvis vi stiller i CH? Du opplyser om det når dere blir plassert Siter
Bikipile Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Du opplyser om det når dere blir plassert Så enkelt og genialt Ser for meg at jeg hyler ut "Vi skal ha certet" Altså... sannsynligheten for at det skjer er vel minimal, men viktig å være forberedt 1 Siter
HHC Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Du får 'specialtecken: C' i katalogen, dvs står for championat/trenger ett cert Dersom ringsek er litt treg kan du også opplyse om det 1 Siter
Stine Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Nytt dumt spørsmål Åssen veit da ringsekretæren at Lexi kan få cert hvis vi stiller i CH? Det krysser du av for når du melder på 1 Siter
Vimsy Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 *snoker i søster'ns gamle tråder* Hvorfor kan Lexi fortsatt få cert når hu er blitt "norsk sopp"? Siter
Vimsy Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Åja... naboland... lese M, lese... 1 Siter
Recommended Posts