mærra Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 Ja, det stemmer. Men den farga kan vokses av også. De vil nok lysne en god del alle sammen. Vi får bare vente å se, jeg likte fargene veldig godt på alle. Så symmetriske å fine. Så fikk vi jo en av hvert kjønn uten brindler, og med bandittmaske. De vil nok begge bli ganske lys fawn/beige smelt! 1 Siter
Vimsan Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 Å så fina grattis så mycket med den fina valpegängen! 1 Siter
Alzenas Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Valpene har nå blitt 4 dager gamle, og det går bra med alle 9 Har fått rengjort i kassa, lagt på nye dyner som akkurat kom ut fra trommelen gode og varme Fikk også ordnet med annonse på FINN her om dagen, så om noen her fra sonen skulle være interessert i valp er du/dere hjertelig velkommen til å ta kontakt Annonse på Finn: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42918435&editAd=true Noen småknips fra kassa for 10 min siden: Fikk også et bilde fra Kristin av pappa Lucka som stakk avgårde med Certet denne dagen: 2 Siter
Alzenas Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Så herlige små Veldig vakker bukett! Blir gøy når de åpner øya å kommer seg på beina Siter
Wachita Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Jeg likte så godt de rød brindle barna! Siter
Alzenas Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Jeg likte så godt de rød brindle barna! Åhh, ja, de er nydelige Har ledige av begge kjønn, jeg Siter
Wachita Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Hadde jeg bare fått lov å få hund av min kjære! Men er jo lov å ønske seg, så kanskje det går i oppfyllelse? Siter
Alzenas Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Hadde jeg bare fått lov å få hund av min kjære! Men er jo lov å ønske seg, så kanskje det går i oppfyllelse? Det er alltid verdt å prøve Her fikk vi en etterlengta, og etter det var det sambo som var den ivrige parten. Men nå har jeg satt stopp på 5 hunder ei god stund fremover. Siter
Wachita Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Min kjære sier vi har nok med 3 katter, og at jeg må bli frisk først. Jeg derimot, mener jeg blir frisk når jeg får hund 2 Siter
Gjest Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Ææææ, ikke linke til sånt! Er mange år til jeg skal ha whippet... Siter
Alzenas Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Ææææ, ikke linke til sånt! Er mange år til jeg skal ha whippet... Pøh! Var ingen som holdte igjen på linker og bilder når drømmevalpen min ble annonsert her for noen mnd siden, en liten Trondheimtur seinere ble han nordlending gitt. :lol: Han er forsåvidt sønn av Lucka (pappa`n til valpene våre) fra tidligere kull. Begynner å bli innvikla slektsforhold på hundene våre har jeg skjønt... Siter
Tøfflus Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Fikk også et bilde fra Kristin av pappa Lucka som stakk avgårde med Certet denne dagen: Noe sier meg at jeg er bittelitt inni myndemiljøet når jeg kjenner alle som er på det bildet med unntak av muligens to stk, men jeg har mine mistanker allikevel Grattis med smånurkene 1 Siter
Alzenas Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Noe sier meg at jeg er bittelitt inni myndemiljøet når jeg kjenner alle som er på det bildet med unntak av muligens to stk, men jeg har mine mistanker allikevel Grattis med smånurkene Hehe! Blir raskt sånn Tusen takk! Gratulerer så mye! Takker å bukker Vi har måttet kjøpt morsmelkerstatning for mini, for i går kveld fikk vi oss et realt sjokk når vi skulle veie han. Han virker kvikk og fin, men alikevel legger han ikke i nærheten på seg så mye som han burde ha gjort, og som de andre gjør, selv om vi legger han til Pearl i ett sett i løpet av en dag. Sukk, det må alltid bli en som virkelig skiller seg ut, og som man bare forelsker seg helt i Siter
Raksha Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Åh gratulerer så mye med nydelig kull! Og så krysser vi fingre for at minien kommer seg opp i vekt snart han og. 1 Siter
Alzenas Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Ganske stort sprang fra dette kullet, kontra Pearl`s kull i fjor (Med en annen hanne, vel å merke) Nå har vi hatt lysekullet, og mørkekullet Her er datter av Pearl, Enya som også bor hos oss 6 Siter
Elisabeth00 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Hun er nydelig! Og det er valpene også. Herregud, nå er jeg valpesyk allerede, og valpen jeg har er bare rukket å bli 8 mnd... 1 Siter
Alzenas Skrevet 26. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Hun er nydelig! Og det er valpene også. Herregud, nå er jeg valpesyk allerede, og valpen jeg har er bare rukket å bli 8 mnd... Hun er virkelig et blikkfang Er så lett å bli valpesyk, og de man har trenger jo ikke være gamle i det hele tatt.. Kjenner følelsen. Visste ikke at du bor nordpå Joda, det gjør vi - i Vesterålen Holder du til her oppe? Siter
Poter Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Hun er virkelig et blikkfang Er så lett å bli valpesyk, og de man har trenger jo ikke være gamle i det hele tatt.. Kjenner følelsen. Joda, det gjør vi - i Vesterålen Holder du til her oppe? Ja, i Tromsø Siter
Alzenas Skrevet 27. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Ja, i Tromsø Ah Ser ut til at det flytter en kar fra oss opp til Tromsø i dag. En av valpene vi hadde i fjor 1 Siter
Alzenas Skrevet 27. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Valpene har blitt 6 dager gamle Mini: 7 Siter
roxie88 Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Wow minien var virkelig mini De er så skjønne, heldige dere Siter
LeneMoe Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Gud, så nydelige! Smelter jo helt av bildene gleder meg til det kommer en whippet inn i huset vårt! Siter
Recommended Posts