Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny layout, nye bilder, filmer ++++


Line_

Recommended Posts

Skrevet

Nå har jeg lagt ut masse nytt på siden min, trenger deres mening!!!!!!!!! :( Kan dere se om det er noen feil/mangler eller noe som ikke funker? Det hadde vært topp!

Gjesteboka blir heller ikke trist hvis dere legger igjen en hilsen! :(

Guest Per Olav
Skrevet
Nå har jeg lagt ut masse nytt på siden min, trenger deres mening!!!!!!!!! :( Kan dere se om det er noen feil/mangler eller noe som ikke funker? Det hadde vært topp!

Gjesteboka blir heller ikke trist hvis dere legger igjen en hilsen! :(

Når jeg hovrer over linkene forsvinner teksten (Mozilla Firefox), ellers synes jeg sida så grei ut. Husk at mange (litt store) bilder er pyton for de av oss som bare har ISDN eller analog line.

Guest Per Olav
Skrevet
Testen"forsvinner" ja' date=' det er meningen. Synes du/dere det er veldig iriterende? :?[/quote']

I hvert fall uvant :(

Skrevet
Jeg synes også at det er litt irriterende at den forsvinner når du legger musa over, ellers var den veldig fin :(

Men den mangler jo en link til oss da :(

Har jeg ikke linka til deg, hmm.. Trodde bestemt jeg hadde gjort det jeg :oops:

Skrevet

OH :D

Så fin den nye layouten hadde blitt ;)

Dette kan du =D> =D>

Fargene var behagelige å se på, og alt passet fint sammen :D

Masse flotte bilder og filmer + at det ble fint når fargen ble svakere ;)

Noen tips/pirk

- du kunne gjort bildet + banner på toppen bittelitt mindre slik at man slapp og "bla bortover"

- På gavene er det alltid kjekt å ha med adressen til den du har fått gaven fra :D

- På sidene om Felix og deg kunne det vært ett bilde eller 2 som hadde noe med temaet på "undersiden" å gjøre :D

Eksempel: utstillingsbilde på utstilling-siden ;)

Skrevet
OH :D

Så fin den nye layouten hadde blitt ;)

Dette kan du =D> =D>

Fargene var behagelige å se på, og alt passet fint sammen :D

Masse flotte bilder og filmer + at det ble fint når fargen ble svakere ;)

Noen tips/pirk

- du kunne gjort bildet + banner på toppen bittelitt mindre slik at man slapp og "bla bortover"

- På gavene er det alltid kjekt å ha med adressen til den du har fått gaven fra :D

- På sidene om Felix og deg kunne det vært ett bilde eller 2 som hadde noe med temaet på "undersiden" å gjøre :D

Eksempel: utstillingsbilde på utstilling-siden :P

Takk takk! :P

Hva mener du med at banneret er for stort? hmm...jeg må ikke bla noe? :?

Har tenkt på det med adresser til sidene, men jeg har ikke fått ordnet det.. ;)

Det med bilder på utstilling osv. var et godt forslag! Det skal jeg gjøre! :P

Skrevet

Takk takk! :D

Hva mener du med at banneret er for stort? hmm...jeg må ikke bla noe? :?

Har tenkt på det med adresser til sidene, men jeg har ikke fått ordnet det.. :D

Det med bilder på utstilling osv. var et godt forslag! Det skal jeg gjøre! :D

Helt på toppen av siden din har du ett bilde av Felix inne i en blomst og skriften "Black Mails Felix Fabula"

På skjermene mine (har sett den med forskjellige størrelser) ser jeg : "Black Mails Felix Fabu" (halve L'en)

Okay, er jo fint for de som har sendt awarden/gaven å bli linket til...

Versågod for forslagene :D

Skrevet
Hmm..Banneret synes helt finnt for meg men :? Hva slags oppløsning har du? :D

Akkurat den pc'en jeg siter på nå 1440 X 900

Men vanligvis bruker jeg 1024x768 eller 1280x1024 og så vidt jeg kan huske har det blitt sånn på de andre pc'ene og' får høre hva de andre sier om de må bla bortover...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...