Gå til innhold
Hundesonen.no

Kua og Rio trenger pass * 5-7 juli *


Kaja
 Share

Recommended Posts

Jeg og samboern har tenkt å gjøre noe sammen, for en gang skyld :P Vi skal til Roskilde og se Metallica spille, men med fire hunder er det ikke alltid så lett.
I utgangspungtet har jeg en "haug" av hundepassere å velge mellom, men denne gangen er alle på ferie.

Tesh har jeg funnet pass til (hvertfall nesten), Raptus kan være hos foreldrene til Rolf, men om noen veldig gjerne vil plasse Raptus i stedenfor så kan de sikkert ta en av de andre.

Kua er ei lita dvergpinshcerfrøken med sterke meninger, men alikevel god som sukker. Hun trenger rolige personer som takler at hun kan være veldig reservert i starten. Men med noen godbiter og at "mor er vekk" hjelper mye.
Hun er 2,5 år, og trives like godt under pleddet som på langtur i skogen. Hun går greit med alt av hunder, kan kjefte litt og leker ikke. (Beskytter bein mot andre hunder).

Den som vil passe lilleku bør hilse på henne et par ganger først (jeg kjører gjerne!) Så hun er litt tryggere.
Mulig jeg svartmaler henne lit men :P

395770_10152794271200311_680575209_n.jpg

Rio trenger også pass, samme helgen :)

Relativt ukomplisert basenjihann på 3. Han kan være litt tullete på tur i møte med andre hunder, men det er ikke spesielt vanskelig og "dra han med seg".
Han er rolig inne og finner på lite tull.

941425_10152794272145311_1030259418_n.jp

De trenger ikke være på samme sted! Vi reiser fredag ettermiddag så de må enten levers torsdag eller fredag tidlig. Vi kommer hjem søndag kveld og kan hente da eller mandag :)

Begge kan være alene hjemme :)

Jeg bor i Tofte, 40 min fra Drammen/Oslo og bringer og leverer selvsakt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm..Teoretisk sett har jeg barnefri den helgen, da kan jeg ev ta Basenjien også? Kua er så liten at hun er jeg redd for å ødelegge tror jeg :lol:

Da hadde jeg blitt veldig glad! Foreldrene kan sikkert ta Kua også, de er glade i henne :P

Men Rio har aldri møtt hester før altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg blitt veldig glad! Foreldrene kan sikkert ta Kua også, de er glade i henne :P

Men Rio har aldri møtt hester før altså :P

Så lenge jeg ikke har kidden er det ikke noe problem, da er det lett å være sikker på at dørene er lukket. Har barnefri, så da tar jeg gjerne begge :D

Edit: altså Tesh og Rio...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...