Poter Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Er på utkikk etter en til treningsvest som jeg kan bruke nå på sommeren, som ikke er så varm. Har dere forslag til noen? Hadde vært morsomt med noe annet enn de vanlige sorte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Jeg er superfornøyd med DogTech =) Lett og fin. http://btdogsport.no/?255,k-9-rosa-treningsvest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Jeg stod i går og siklet på fritidsvester på Army-shop. Bomullsvester, burde være fin til sommerbruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Berra eller HelsiTar (begge finske) - spør Mailin, er nokså sikker på at hun har en av de microfibervestene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Hurttas motivation lydighedsvest, kender jeg mange som er meget glade for. Ellers er deres lifeguard veste i neonfarver.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Jeg er superfornøyd med DogTech =) Lett og fin. http://btdogsport.no/?255,k-9-rosa-treningsvest Den var fin, synes jeg! Jeg stod i går og siklet på fritidsvester på Army-shop. Bomullsvester, burde være fin til sommerbruk. Det var lurt! Hm, tro om vi har Army-shop her i byen... Så du prisen? Har forresten sett at flere sportsbutikker har tatt inn vester, men de er litt stive i prisene. Berra eller HelsiTar (begge finske) - spør Mailin, er nokså sikker på at hun har en av de microfibervestene? Skal høre med henne! Hurttas motivation lydighedsvest, kender jeg mange som er meget glade for. Ellers er deres lifeguard veste i neonfarver.. Motivation så jo fine ut. Vet du hvilket stoff de er i? Lifeguard vestene inbiller jeg meg puster dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Jeg har lifeguardvesten. Liker den fordi jeg ikke synes sånne treningsvester er så fine, men denne har litt finere passform synes jeg. Og så er fargen og refleksene praktisk på kveldslufteturer. Jeg vet ikke hvordan de andre vestene er i forhold, man blir vel litt klam av det meste når det er varmt ute. Det er netting inni lifeguardvesten Jeg bruker min året rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Jeg har lifeguard og dogtech vestene, bruker utelukket lifeguard nå i varmen, synes dogtech blir for varm nå faktisk. Flere av de jeg trener med ar dogtech, men orker ikke bruke den på de varmeste dagene vi har hatt til nå. Men dogtech har bedre lommeløsninger enn lifeguarden da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Hurtta Motivation blir fort for varm, synes jeg. Selv med bare en singlett under. :/Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 På Canis har de tatt inn treningsbelter nå Vinn-vinn produkt etter min mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 På Canis har de tatt inn treningsbelter nå Vinn-vinn produkt etter min mening Link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Link? Jepp De har de også i microfiber, men der ligger det kun xxs- foreløpig ser det ut til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Jepp De har de også i microfiber, men der ligger det kun xxs- foreløpig ser det ut til. Ei hundedame som vi leier inn av og til for kosetrening, bruker de beltene der, hun er kjempe fornøyd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Jeg har Berra sin for sommervarmen, og er veldig fornøyd. Bruker gappay sin ellers, og den er uutholdelig i varmen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Berra eller HelsiTar (begge finske) - spør Mailin, er nokså sikker på at hun har en av de microfibervestene? Har den av type agility vest, beste vesten jeg noen gang har eid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Hurttas motivation lydighedsvest, kender jeg mange som er meget glade for. Ellers er deres lifeguard veste i neonfarver.. Åh den er grusom i varmen!! Gikk å lurte på hva jeg skulle gjøre til sommeren når det ble skikkelig varmt, vurderte da å gå naken under... Men ser på den HelsiTar nå og tror jammen meg jeg MÅ ha en slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Jeg har ikke selv en vest, men synes alle hunde folk jeg kender har den. Har ikke hørt noget om den skulle være grusom i varmen, så lærte jeg noget i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Denne har jeg. Den er tynn og jeg liker den veldig godt. Bestilles herfra: http://www.mamut.net/dobscot/prodlist.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Å, de HelsiTar vestene så ikke ut som telt, de så faktisk fine ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Har den av type agility vest, beste vesten jeg noen gang har eid! Hvilken størrelse har du? Brukte de lang tid på å sende? Jeg min glupe sjel har jo solgt unna alt slikt, for jeg skulle jo aldri aldri mer trene hund igjen og er her er jeg på ett jorde med sporflagg og kong... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Jeg har ikke selv en vest, men synes alle hunde folk jeg kender har den. Har ikke hørt noget om den skulle være grusom i varmen, så lærte jeg noget i dag Den er super ellers og jeg er kjempefornøyd, men det blir badstu når temperaturen stiger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Hooks har billige treningsvester. Har ikke brukt min i skikkelig varmt vær enda, men med singlet under tror jeg ikke man skal koke ihjel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 (endret) På Canis har de tatt inn treningsbelter nå Vinn-vinn produkt etter min mening Jeg har bestilt for lenge siden og fikk mail i dag om at de ikke kom til å klare å levere det før ut i august. Så jeg har nå avbestilt og prøver å finne det hos noen andre. Jeg trenger det jo til ferien liksom Endret 6. Juni 2013 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Bestiller meg belte fra Helsitar jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Bestiller meg belte fra Helsitar jeg! Den der må jo være genial på varme sommerdager, men siden de ikke hadde den i camo på canis får dikke penga mine *sutre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts