Ozzy Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 Advarsel for bildet i artikkelen. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10110903 Hunden Kabang mistet snuten da den kastet seg foran en motorsykkel og reddet livet til to småjenter. Nå skal den gjenforenes med familien etter en omfattende operasjon i USA. Siter
AndreaR Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 Superhelt! Dumt han mistet snuta da... Siter
marjea Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 Oi, det var ikke helt det der jeg så for meg.. Stakkars vofsen, det er ikke lite den har vært igjennom. Siter
Shlush Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 Uff... La nå den stakkars heltehunden slippe mens verdigheten er der... Hvordan i all verden er en hund velfungerende uten snute? :/ 4 Siter
ToneS Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 Dette er en gammel sak, er det ikke? Jeg har i allefall sett det bildet der for noen år siden. Og hvis jeg ikke tar helt feil er det flere historier om hvordan det skjedde? Siter
TonjeM Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 Og ikke nok med det - han ble sendt til unaiten og fikk fikset snuta! Siter
Shlush Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 Og ikke nok med det - han ble sendt til unaiten og fikk fikset snuta! Fikset og fikset, lappet sammen :-/ Og hvor lenge lot de den ikke leve med åpent sår først? :-( Siter
Ozzy Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Dette er en gammel sak, er det ikke? Jeg har i allefall sett det bildet der for noen år siden. Og hvis jeg ikke tar helt feil er det flere historier om hvordan det skjedde? Han ble påkjørt i 2011, men det er først nå den har blitt operert. Den hadde kreft som måtte fikses først. . Siter
Hampus Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Uff... La nå den stakkars heltehunden slippe mens verdigheten er der... Hvordan i all verden er en hund velfungerende uten snute? :/ Så enig. Huff altså.. Siter
Recommended Posts