Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekjøper leter etter leilighet i Tønsberg


Recommended Posts

Hei! Vi har en valpekjøper fra oss i fjor som skal flytte hjem igjen, men hun klarer ikke finne en leilighet hun kan få bo sammen med hunden sin. Han er en Whippet gutt på rett over året, herlig gutt som ikke skaper noe problemer. Hun er ei godt voksen dame på over 60, er sikker betaler og veldig trivelig:-) Vet du om en leilighet hvor det er lov med hund, eller leier du ut selv, så gjerne send meg et vink så videreformidler jeg kontakt med henne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det ingen som har eller vet om en leilighet i Tønsberg hvor hun kan få bo sammen med Bolt?

Det begynner å bli knapt med tid, og etter flere måneder på leiting etter en plass hun kan få ha med lille Bolt har ikke gitt noen resultater :ermm:

Bolt er som sagt rett over året, flott gutt på alle måter. Ingen problemhund. Han har nylig vært på ferie hos oss i tre uker, og vi har ingenting å utsette ham for.

Vet du om en leilighet for Grethe og Bolt?

post-11717-0-13985400-1371208814_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun sjekka på finn?

Om vi finner oss en større leilighet selv, som ikke er for dyr, så blir denne ledig. 60 kvm i tønsberg sentrum, lov med hund, 7500 + strøm. Men foreløpig har vi ikke funnet oss noe nytt selv..

Hun har sjekket på Finn, og det er lagt ut på facebook også der nede uten noe hell. Vært i kontakt med flere, men de er ikke interessert i hundehold i leiligheten, eller de har leid ut allerede. Si gjerne fra om dere finner noe og leiligheten blir ledig. Da hadde både hun, og jeg blitt kjempeglade :)

Annonse på finn.no og ev tb. Sist jeg gjorde det fikk jeg en drøss med henvendelser på leiligheter.

Skal prøve å hjelpe henne med det, hun er ikke noe særlig inne på PC kan vi si.

Takker for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun annonsert i lokalavis? Mye folk som ikke har internett og som heller ringer på annonser de ser i avisa enn å lage egen annonse :)

Nei, det tror jeg ikke hun har! Jeg skal tipse henne om det også, så kanskje det ordner seg litt i siste liten for dem :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sjekket på Finn, og det er lagt ut på facebook også der nede uten noe hell. Vært i kontakt med flere, men de er ikke interessert i hundehold i leiligheten, eller de har leid ut allerede. Si gjerne fra om dere finner noe og leiligheten blir ledig. Da hadde både hun, og jeg blitt kjempeglade :)

Vi har en leilighet i sikte, men spørs om vi får lov å få den pga hundehold. Vi er forsåvidt på jakt etter noen som kan flytte inn her så fort som mulig, så vi forhåpentligvis slipper unna oppsigelses tiden :P Så jeg gir lyd fra meg så fort som mulig om vi får napp på noe :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Det er bare å gi beskjed, så kanskje det ordner seg! :)

Slik det ligger ann nå kommer Bolt hjem til oss igjen mens vi leter etter nytt hjem.

Forhåpentligvis finner hun en plass der nede hun kan få ha ham med til snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Det er bare å gi beskjed, så kanskje det ordner seg! :)

Slik det ligger ann nå kommer Bolt hjem til oss igjen mens vi leter etter nytt hjem.

Forhåpentligvis finner hun en plass der nede hun kan få ha ham med til snart :)

Skal høre med ei venninne av meg som har nevnt tidligere at det er lov med hund i leilighetskomplekset hun bor i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all hjelp! Dessverre bor verken vi eller hun i nærheten av Tønsberg, så noe lapper får vi ikke hengt opp.

Nå har hun derimot tre leiligheter på hånda innenfor hva hun kan betale, men hvor hun ikke får lov til å ha ham med. Vi har derfor avtalt å hente tilbake lille Bolt, og finne han et nytt hjem.

Men tusen takk for alle tips og hjelp. :) :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Vi skal flytte ut fra der vi bor ca 20. august Det er like ved Bakkenteigen, altså i Horten kommune. Det tar ca 15-20 minutter til tbg. Leiligheten er 60 kvadrat, og huseier så det på som positivt at vi hadde hund. Mye flott turtereng rett ut døren. Si ifra dersom det er av interesse, så kan jeg formidle navn til huseier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Vi skal flytte ut fra der vi bor ca 20. august Det er like ved Bakkenteigen, altså i Horten kommune. Det tar ca 15-20 minutter til tbg. Leiligheten er 60 kvadrat, og huseier så det på som positivt at vi hadde hund. Mye flott turtereng rett ut døren. Si ifra dersom det er av interesse, så kan jeg formidle navn til huseier.

Hei! Ja, det kan absolutt kan gå. Horten tror jeg var innenfor det også sålenge hun fikk ha med Bolt. Send meg gjerne navn til husverten din på privat melding til meg, også gjerne pris. 20. August skal også passe bra, hun tenkte å flytte sørover i august. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...