Gå til innhold
Hundesonen.no

Vogn til hund


Justisia
 Share

Recommended Posts

Jeg har små hunder, og som alle vet skal jo helst ikke små hunder gå tur, derfor vurderer jeg kjøpe vogn til dem. Er jo så kos å trille vogn, og siden jeg ikke har noen baby å trille på, tenkte jeg trille hundene da.

Twins-Luxury-Pet-Stroller-9066.jpg

Nææææ, ikke akkurat sånn. Men, jeg kunne tenkt meg en vogn som jeg kunne stappa bikkjer og diverse i når jeg er på utstilling. Det kan bli tungt å drasse på bikkjer i en hånd, sammenleggbare buret i det andre, kanskje telt om det er fint vær, stol og ene med det andre. Og burtralle er gjerne veldig stort, og jeg liker å ha noe plass igjen i bilen. Så da lurte eg på om noen hadde forslag til andre løsninger, eventuellt da få laget en praktisk vogn som jeg får stappa mest mulig oppi.

Jeg tenker at det må jo være mulig å få laget noe av en gammel barnevogn? Er det noen som har noe forslag til hvordan man kan mekke noe slikt, om det lar seg gjøre, eller har andre løsninger som ikke koster skjorta og mere til og som tar liten plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På utstilling forrige helg var det noen som kom med en gammel barnevogn. De hadde tatt vekk bagen, og lagt en plate på "akslingene". Oppå der var det stablet bur/stoler +++. Kan tenke meg det ikke er så stabilt dersom du har mye vekt oppå, at det kanskje må stives av litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På utstilling forrige helg var det noen som kom med en gammel barnevogn. De hadde tatt vekk bagen, og lagt en plate på "akslingene". Oppå der var det stablet bur/stoler +++. Kan tenke meg det ikke er så stabilt dersom du har mye vekt oppå, at det kanskje må stives av litt?

Skal jeg absolutt sjekke ut om jeg kan klare få til.

Takkf or tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de hjulene gode på gress? Synes hjulene virker så små. Kanskje de kommer i større størrelser. Men, den tar jo stor plass også, vogn er jo sammenleggbar. Får ta en tur og se på hjul.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de hjulene gode på gress? Synes hjulene virker så små. Kanskje de kommer i større størrelser. Men, den tar jo stor plass også, vogn er jo sammenleggbar. Får ta en tur og se på hjul.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Hakke snøring. En brukt barnevogn vil nok kanskje være billigere uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...