Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Kan ta ett, henter det sørpå (om du ikke har grusomt mye i mot å ha det liggende til Juli? :P )

Skrevet

Vil ha et jeg

Pr post eller person? Skal ikke på noe utstillinger eller arrangement med det første, men jeg er nå i Oslo-området.

vil ha en

En trening en eller annen dag?

Jeg tar også ett :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Send meg adresse på [email protected] :)

Kan ta ett, henter det sørpå (om du ikke har grusomt mye i mot å ha det liggende til Juli? :P )

Det blir isåfall leie for oppbevaring! ;) Går helt fint det du!

Guest Gråtass
Skrevet

Jeg vil gjerne ha et, kan du sende det med AnetteH tror du? Send meg pm med kontonr så overfører jeg pengene.

Skrevet

Jeg vil gjerne ha et, kan du sende det med AnetteH tror du? Send meg pm med kontonr så overfører jeg pengene.

ja,jeg kan ta det med til Grå :)

Guest janson
Skrevet

Nå mistet jeg oversikten, men ja takk om det fortsatt er noen igjen! :ahappy:

Guest janson
Skrevet

Siden jeg tydeligvis ikke kan telle til 7, så vil jeg gjerne ha et om du fortsatt har igjen! :P

:lol: Godt det er flere av oss!

Skrevet

Det kan ordnes!

Nå mistet jeg oversikten, men ja takk om det fortsatt er noen igjen! :ahappy:

Spesielt siden ikke alle som vil ha roper ut i offentligheten på sonen. ;) Du var den siste heldige. Skal du til Storbyen med det første, eller skal jeg sende?

Skrevet

Pr post eller person? Skal ikke på noe utstillinger eller arrangement med det første, men jeg er nå i Oslo-området.

Pr post gjerne, da jeg ikke har førerkort som fungerer i Oslo.

Har sendt deg PM, for jeg trenger jo et kontonummer og du en adresse :)

Guest janson
Skrevet

Det kan ordnes!

Spesielt siden ikke alle som vil ha roper ut i offentligheten på sonen. ;) Du var den siste heldige. Skal du til Storbyen med det første, eller skal jeg sende?

Heldig! :P Skal til Oslo/Eiksmarka på torsdag og fredag. Hadde noen av de dagene passet for deg? :)

Skrevet

Heldig! :P Skal til Oslo/Eiksmarka på torsdag og fredag. Hadde noen av de dagene passet for deg? :)

Torsdag er jeg i sentrum mellom 11-16, ellers hjemme på Sinsen, kan evt møtes noe sted litt utpå ettermiddagen. Fredag er jeg hjemme ca 14 tenker jeg (og i sentrum fra 8-10).

Toger du gjennom sentrum med offkom, eller?

Guest janson
Skrevet

Torsdag er jeg i sentrum mellom 11-16, ellers hjemme på Sinsen, kan evt møtes noe sted litt utpå ettermiddagen. Fredag er jeg hjemme ca 14 tenker jeg (og i sentrum fra 8-10).

Toger du gjennom sentrum med offkom, eller?

Offkom, ja! Kan ta det da på morgenen fredag? Kommer med tog til enten Oslo S eller National, egentlig samme hvilken.

Skrevet

Offkom, ja! Kan ta det da på morgenen fredag? Kommer med tog til enten Oslo S eller National, egentlig samme hvilken.

Jeg skal på seminar ved Oslo S fra 8:15-ish på fredag, så det funker fint. Toget fra Spydeberg/Ås åtte-ish? Evt om du kommer senere og er litt mer fleksibel på tid så kan du komme bort til Vismabygget så kan jeg stikke diskret ut og overlevere før 10.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det krysser vi også fingrene for. For akkurat nå er vi tidvis ganske slitne her hjemme🤪
    • Jeg er i prinsippet enig i at det er tidlig med løping og sykling, samtidig som jeg som sagt tror det ligger noe i balansen mellom fysisk og mental aktivisering her. Han er definitivt en ekstra utfordring i forhold til normalt, og jeg tipper det vil gå seg til med alderen, men det betyr jo ikke at det ikke bør jobbes med i mellom tiden. Håper dere finner nøkkelen etterhvert!
    • Ja og det prøver vi å jobbe med. Vi bruker langline 10-15 m. Munnkurv har vi trent inn, men ikke brukt mer enn på en tur enda. Venter på en bestilling på munnkurv fra usa som skal sitte bedre. løpe og sykle har vi ikke gjort enda da han kun er 6 måneder. Pleier å vete til de i alle fall er 9-10 måneder før jeg starter med det. vi har både prøvd å kutte ned og øke for å se om det er endring, men ingen forskjell. vi vurderer om det kan være ernæringsmessige årsaker til oppførsel. Men det er vi ikke i mål enda
    • Han trenger ikke å være løs, men jeg lurer på om balansen mellom mental og fysisk trening er riktig for ham. Har dere prøvd å kutte ned på søksarbeidet og løpe eller sykle med ham, eller lengre turer i langline? Bare 5-7 meter langt bånd gir mye mer frihet samtidig som du har kontroll på om han kommer over noe. Hvis han har god nok innkalling så kan jo evt munnkurv være et verktøy mot å spise alt. Det er det eneste jeg kan komme på å ta tak i, hva slags, hvor mye og riktig balanse mellom type aktivitet.
    • Ja det er superlativ rase og en drøm å ha når de fungerer som de skal. Dette er min 3 jakt cocker så rasen er ikke ukjent for meg.   det trenes spesifikk på ro, avslapping på teppe både inne, ute og i bilen. men han blir irritert når han blir fulgt tilbake på plass og ender kun med biting og frustrasjon fra hans side. Han kan å gå på teppet sitt og inn i buret. Men det fungerer ikke når ha blir i modus og han holder ikke mer enn kort tid de gangene han gjør det. Så fortsatt mye igjen å jobbe på.   maten blir brukt til det meste av trening og han fungerer godt når han er i riktig modus. Hovedsakelig skjer dette når han kjeder seg, hvis han får overtenning. Både når han har fått aktivitet og når han ikke får aktivitet. Så han er en liten nøtt og knekke. i aktivitet med voksne hunder fungerer han godt. Tilpasser seg tempo og sinnsstemning. Med valper så går han fort lei etter å10min og begynner heller å bite på oss. Så da må vi ta han bort fra situasjonen. Han får lengre turer i blandt. Men fordi han spiser alt som er på bakken har vi måtte begrense det å være løs etter flere turer til dyrlegen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...