simira Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 De solgte bare 10-pk av heftet i helga, så da kjøpte jeg det. Og har nå 7 stk igjen. 20 kr + porto (20). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Vil ha et jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 vil ha en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg tar også ett Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Kan ta ett, henter det sørpå (om du ikke har grusomt mye i mot å ha det liggende til Juli? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Vil ha et jeg Pr post eller person? Skal ikke på noe utstillinger eller arrangement med det første, men jeg er nå i Oslo-området. vil ha en En trening en eller annen dag? Jeg tar også ett Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Send meg adresse på [email protected] Kan ta ett, henter det sørpå (om du ikke har grusomt mye i mot å ha det liggende til Juli? ) Det blir isåfall leie for oppbevaring! Går helt fint det du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 En trening en eller annen dag? Gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg vil gjerne ha et, kan du sende det med AnetteH tror du? Send meg pm med kontonr så overfører jeg pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg vil gjerne ha et, kan du sende det med AnetteH tror du? Send meg pm med kontonr så overfører jeg pengene. ja,jeg kan ta det med til Grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Nå mistet jeg oversikten, men ja takk om det fortsatt er noen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Siden jeg tydeligvis ikke kan telle til 7, så vil jeg gjerne ha et om du fortsatt har igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Og hvis det er flere igjen, er jeg svært interessert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Siden jeg tydeligvis ikke kan telle til 7, så vil jeg gjerne ha et om du fortsatt har igjen! Godt det er flere av oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Jeg vil gjerne ha et, kan du sende det med AnetteH tror du? Send meg pm med kontonr så overfører jeg pengene. Det kan ordnes! Nå mistet jeg oversikten, men ja takk om det fortsatt er noen igjen! Spesielt siden ikke alle som vil ha roper ut i offentligheten på sonen. Du var den siste heldige. Skal du til Storbyen med det første, eller skal jeg sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Pr post eller person? Skal ikke på noe utstillinger eller arrangement med det første, men jeg er nå i Oslo-området. Pr post gjerne, da jeg ikke har førerkort som fungerer i Oslo. Har sendt deg PM, for jeg trenger jo et kontonummer og du en adresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Det kan ordnes! Spesielt siden ikke alle som vil ha roper ut i offentligheten på sonen. Du var den siste heldige. Skal du til Storbyen med det første, eller skal jeg sende? Heldig! Skal til Oslo/Eiksmarka på torsdag og fredag. Hadde noen av de dagene passet for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Heldig! Skal til Oslo/Eiksmarka på torsdag og fredag. Hadde noen av de dagene passet for deg? Torsdag er jeg i sentrum mellom 11-16, ellers hjemme på Sinsen, kan evt møtes noe sted litt utpå ettermiddagen. Fredag er jeg hjemme ca 14 tenker jeg (og i sentrum fra 8-10). Toger du gjennom sentrum med offkom, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Torsdag er jeg i sentrum mellom 11-16, ellers hjemme på Sinsen, kan evt møtes noe sted litt utpå ettermiddagen. Fredag er jeg hjemme ca 14 tenker jeg (og i sentrum fra 8-10). Toger du gjennom sentrum med offkom, eller? Offkom, ja! Kan ta det da på morgenen fredag? Kommer med tog til enten Oslo S eller National, egentlig samme hvilken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Offkom, ja! Kan ta det da på morgenen fredag? Kommer med tog til enten Oslo S eller National, egentlig samme hvilken. Jeg skal på seminar ved Oslo S fra 8:15-ish på fredag, så det funker fint. Toget fra Spydeberg/Ås åtte-ish? Evt om du kommer senere og er litt mer fleksibel på tid så kan du komme bort til Vismabygget så kan jeg stikke diskret ut og overlevere før 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts