Gå til innhold
Hundesonen.no

Flaskepusebebiser


Sanne
 Share

Recommended Posts

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tenkte bare slenge ut noen bilder av ekstremt søte små her også. Vi flasker opp disse, siden kattemammaen ble alvorlig syk og hun som eier kattemor har jobb, barn og tre av søsknene til disse å flaske

Takk for det altså tro meg,jeg kan fortelle om og om igjen rundt dette temaet Først kan jeg svare litt konkret på spørsmålene dine, etterpå kan jeg skrive litt generelt! Jepp de som er leverings

Samboer har tatt noen herlige bilder av bebisene Xenajenta Flink å spise maten sin Solan vil bare ut å gå Ganske flink også Og Ares da,lille filosofen. Sånn sitter han å bare stir

Posted Images

Vi vil se bilder! :D

Edit; Også synes jeg S og TI kan avlyse turen sin, slik at jeg kan komme oppover på besøk igjen. Det beste hadde vært om det dukket opp en Xena-kloning :wub:

Ja bilder kommer etterhvert! De er vakre :wub: Jeg skal rope ut om det kommer en Xena-kloning :lol:

Oioioi! Småpuser! Dere må temme dem til jeg kommer og henter gutta :P jeg vil hilse på babypuser :P

Sent fra min C6603 via Tapatalk

Jeg tror ikke det er mye håp for at du får hilst så mye på minsta. Men han eldste, herlighet han er så kul! Kom inn hit i reiseburet, vi åpna og siden har han lekt og kost xD Så han skal du hvertfall få hilse på! Lille fjonet også da, hun er redd, men tåler å bli holdt :wub:

*gå å ta bilder var det ja*

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misunnelig, så utrolig vanvittig pen katt! :wub:

Hun er virkelig et nusk! :wub: Selv er jeg hodestups forelsket i Kåre. Han er noe av det herligste jeg har vært borti. Det er godt vi ikke får beholde fra db, for ellers hadde han nok blitt her :icon_redface::wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere bilder av Kåremannen. Vakreste lille fyren :wub: jeg forstår ikke at han ikke har fått seg et hjem. Det er en uting det at folk ikke vil ha svarte katter altså... Hvem som helst hadde smelta hinsides av den lille fyren :wub:

Kåre hadde passet i et hvilket som helst hjem. Gamle, unge, barnefamilier, husstander med hund/katt etc. Han er så enkel <3

10268426_10152513779986293_5164170835427

10387549_10152513780171293_5229394238094

10435701_10152513780321293_4567271626546

10297902_10152513780396293_3651820354461
Blir mest bilder av han når han er trøtt... Han er bittelitt aktiv når han er våken :D:wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefrøken Shimmer har blitt så trygg og fin nå. Fremdeles kan hun bli skremt av oss, men ble møtt med maling når vi kom inn fra tur nå. Og så kosesyk da, lille vennen :wub:

10527565_10152513875191293_7931934547932
Lillepjusk og storebror :wub:

10568954_10152513869961293_1782469403487
Nydelige farger :wub:

10525621_10152513869686293_6921884954655
:wub::wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny liten dott har entret heimen. Lille Postman Pat, funnet på postterminalen på sluppen, derav navnet :wub: Han er tynn, pjuskete og litt redd. Men tipper han kommer seg relativt kjapt. Ble flyttet fra et fosterhjem og hit, fordi han trenger andre kattunger. Shimmer er bare søt og god med han! Kåre knurra bittelitt, men så var det greit. Han er mest opptatt av å være i stua uansett :ahappy:

Men ja, jeg antar bilder er mer interessant enn tekst :P

10551113_10152519787586293_3300150883176
Den pelsen er helt utrolig ekkel, så hvis ingen av våre puser steller han litt i løpet av neste dagene, så skal han få seg et bad når han er litt mer husvarm!

1924346_10152519728501293_39613694555164

10547471_10152519728671293_1885169486249

60651_10152519728816293_3501258195087049
Den fargen er utrolig vakker! :wub:

Så ja, da er det tre små puser i heimen :ahappy: Har tatt litt bilder med speilrefleksen, så skal få redigert og lagt ut det også!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my! For en trio de der hadde blitt! Så utrolig mange vakre puser som finnes rundt om altså! :wub:

Ja helt utrolig! Spesielt Shimmer og Postman Pat har vanvittig vakre farger :wub: Kåre er jo litt mer standard, men han er en utrolig pen katt :wub: De er herlige! Godt med pusunger i hus igjen :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt utrolig! Spesielt Shimmer og Postman Pat har vanvittig vakre farger :wub: Kåre er jo litt mer standard, men han er en utrolig pen katt :wub: De er herlige! Godt med pusunger i hus igjen :D

Ja Shimmer og Pat har jo definitivt den ekstra WOW faktoren med en gang, men jeg syns da kåre så veldig fin ut på det bildet hvor han sitter og vi ser profilen hans. Minner meg veldig om min gamle(første "egne") katt i holdningen der :wub:

Jeg skjønner heller ikke det der med at helsorte katter blir "nedprioritert", de kan jo være kjempefine! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Shimmer og Pat har jo definitivt den ekstra WOW faktoren med en gang, men jeg syns da kåre så veldig fin ut på det bildet hvor han sitter og vi ser profilen hans. Minner meg veldig om min gamle(første "egne") katt i holdningen der :wub:

Jeg skjønner heller ikke det der med at helsorte katter blir "nedprioritert", de kan jo være kjempefine! :D

Ja de har det. Shimmer er jo allerede reservert og det tar vel bare dager før Pat blir det også! De er helt herlige, i tillegg til å være små og søte nøster.

Men selv hadde jeg valgt Kåre uten å tenke meg om, han er den kuleste kattungen jeg har vært borti. Så mye attitude og fart liksom! I tillegg er han som du sier veldig fin! :wub:

Det er veldig merkelig ja... Og så dumt. Folk må se forbi farge, for om de gjør det får de oppleve en helt herlig kattunge i Kåre hvertfall :wub: For meg kan han jo bare være her, koser meg masse med han. Men for hans del så fortjener han en egen familie nå som han er 12 uker <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Postmannen er så god, herlighet! :wub: Maler, leker og koser i fanget. Synes det er ekkelt på gulvet fremdeles da. Og i tillegg er Shensi det største og ekleste beistet som finnes :lol: Ekke så greit å være liten :wub:

10489823_10152520287936293_5655518944703
Når man ser han i forhold til strikken der, så ser man hvor vanvittig liten han er :wub:

1623668_10152521916916293_33186499352867
Skuer utover sitt soon to be katterike. Må bare bli litt tøffere først!

10378926_10152521916986293_6651646700649

10462991_10152521917131293_4482617148434

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt supert med både Shimmer og Postmannen :wub: De synes fremdeles det er ekkelt å få oss mot seg på gulvet, men begge elsker kos og nærhet! :ahappy: De leker og herjer rundt. Alle våre har selvfølgelig også godtatt dem som en del av flokken.

Kåre er største kosegrisen som finnes og jeg tenker med gru på at han skal reise fra oss :no: Han hopper omtrent i armene våre og slenger seg på ryggen for å kose, mens malemotoren går i ett :wub: Om noen i trondheim vil ha den skjønneste pusen i verden, så er Kåre midt i blinken. Lyder navnet sitt også og det er jo litt kult med en katt som heter Kåre :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, de er så søte altså! Gleder meg til vi flytter i eget hus/leilighet en gang i fremtiden så vi kan få oss to puser fra DB :wub:

Nysgjerrigperspørsmål: Hvorfor får dere ikke beholde de selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, de er så søte altså! Gleder meg til vi flytter i eget hus/leilighet en gang i fremtiden så vi kan få oss to puser fra DB :wub:

Nysgjerrigperspørsmål: Hvorfor får dere ikke beholde de selv?

Ja de er supersøte! :wub:

Fordi vi ikke har utemuligheter :) DB krever at kattene skal gå ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...