Diesel1 Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Vår nydelige Dalmatiner har fått seg en egen blogg : diesel1.blogg.no - Sjekk den ut, få hør hva dere har å si Vi er ganske ferske på dette så kom gjerne med innspill til hva vi kan blogge vidre om , eller andre tips - Ole Siter
Lola Pagola Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Skrevet 30. Mai 2013 Hei og velkommen hit så fin han er, hvor er han fra? Gøy med flere dalmatinere her (har en selv, på 5 år) Siter
Evelzz Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Skrevet 30. Mai 2013 Så fin han er! Jeg tror faktisk det er broren til min første dalmatiner, som vi desverre mistet til sykdom når han var bare 2 år. Kan det stemme at han er fra Shandor? Siter
Shlush Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Skrevet 30. Mai 2013 Så flott at han har fått et fint hjem :-D du må gjerne poste bilder her til oss. Siter
Diesel1 Skrevet 30. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2013 Så fin han er! Jeg tror faktisk det er broren til min første dalmatiner, som vi desverre mistet til sykdom når han var bare 2 år. Kan det stemme at han er fra Shandor? Hei, Så trist å høre hva var galt med den ? det kan vel stemme ! Han heter Shandor's Charming Chico / så ble han kalt Diesel. Siter
Diesel1 Skrevet 30. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2013 Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger, har kommet flere bilder i bloggen nå om dere vil se diesel1.blogg.no - Ole Siter
Recommended Posts