Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor tidlig har du sett drektighetstegn?


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Ja, det lurer jeg på! Hvor tidlig har du/dere sett drektighetstegn på tispen deres?

Jeg har en tispe som er parret for 7-10 dager siden. Hun slimer alt bak og har fått rosa patter. Jeg VET dette er tidlig, og tar det med en klype salt. Men lurer jo da fremdeles på om noen har sett tegn så tidlig som dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Moxy (boston terrier) synes jeg det var umulig å si noe som helst, annet enn at hun var fremdeles hoven der bak etter løpetidens slutt.. Men hun får alltid litt "hengepupper" etter løpetider, og de ble aldri mer eller mindre rosa enn de er til vanlig selv nå sist gang når hun faktisk var drektig.

På beardisene er det mer tydelig, de slimer mer og sånn - men kanskje fordi det fester mer i pelsen så man ser det mer tydelig... Men Moxy var helt "tørr" og ikke en slimdråpe kunne jeg se - anytime.

Men njæ - så tidlig som et par uker etter parring har jeg aldri vært sikker på noe som helst, dessverre...

Ønsker deg lykke til med smått!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida viste tegn til drektighet en dag eller to etter inseminering. Ikke fysiske dog, men hun rett og slett oppførte seg som om det var noe på gang. Hun oppførte seg plutselig mer "verdig" for å si det teit. Etter en uke begynte hun å stjele mat som en ravn.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var den ene labbisen min også. Ble veldig klengete, og skulle på død og liv sove i godstolen min- noe hun aldri gjør ellers. Da var hun bare 2 uker etter parring.

Ellers pleier jeg å se tegn ved ca 3 uker, da begynner pelsen under magen å "buste" seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...