Raya Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Hei! Vi har vært på hyttetur i helgen og hatt strålende vær alle dagene. Ser i dag at Viktor har blitt litt rød på snuta, (ikke selve nesa, men rett forran) Det virker ikke som at dette er til noe bry for han, og jeg aner ikke hvordan dette er med hunder, men er det noe jeg kan smøre på eller noe, eller skal jeg bare la det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg bruker vanlig solkrem på nesetuppen til Hermes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg bruker også vanlig, uparfyrmert solkrem på snuten til mine. De gangene de har blitt brent har jeg smurt på aloe vera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg har ikke hatt hunder med behov for solbeskyttelse, men da jeg drev med hest brukte vi vanlig uparfymert solkrem på utsatte steder hos heste med lyst pigment og smurte med aloe vera/spenol om de var blitt brent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 27. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Takk for svar har fått smørt på litt aloe vera nå, så blir det solkrem resten av sommeren ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Vil ikke hunder bare slikke det av med en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts