ida Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 1 Panasonic tv, stor. 1 liten tv 1 dvd spiller 1 tvbord. Massiv tre. Mørk beis. 1 akvarium 60 liter, uten glasstopp 1 3 seter skinnsofa. Tung. Kan trekkes ut til dobbel sovesofa. Edit: Maria Woopsis får den store Tv'n hvis hun vil ha den, siden hun sa fra først Vi flytter på fredag, så det er fint om tingene hentes i løpet av fredagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 hvordan ser skinnsofaen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 hvordan ser skinnsofaen ut? Den er svart, polstra og myk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Den er svart, polstra og myk Interessant Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Her er sofaen med Solo og Scilos og litt av meg oppi: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Redigering er oppskrytt Her er den som sovesofa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Den sofaen hadde vært perfekt her! Men vi bor så alt for langt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Interessant Har du bilde? Ta den Heidi! Genial sofa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Vil gjerne ha sofaen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Jeg trenger tv, er det flatskjerm eller sånn gammel "kasse"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Jeg trenger tv, er det flatskjerm eller sånn gammel "kasse"? Kammel kasse. Men vældig fin, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Kammel kasse. Men vældig fin, altså! Okai, men jeg prøver å bli kvitt min egen kasse som står i kjelleren og bytte med sånn flat og fancy ser du Ikke det at jeg ser så mye på tv da, men kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Her er bordet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Her er bordet: Åååååå, det bordet hadde jo vært perfekt her, men det er jo litt langt unna... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Åååååå, det bordet hadde jo vært perfekt her, men det er jo litt langt unna... Neida, det er så nær, så. Nærmest sentralt, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Neida, det er så nær, så. Nærmest sentralt, spør du meg Skikkelig sentralt liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts