-Nina- Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Hei, jeg lurer på om det er noen her som bor i eller i nærheten av Seljord og som vet om det er noe hundemiljø og hundeklubb der eller om man må til Bø? Siter
raia123 Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Jeg bor i Seljord og såvidt meg bekjent er det ingen hundeklubb her.... Trur du må til Bø eller Sauherad,hvis noen av de fremdeles er aktive. Neste blir i så fall da Skien eller Porsgrunn... Eneste jeg har sett her siden 2006 er ett par dressurkurs i sentrum,men utover det så ingenting. Siter
simira Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Bø og Sauherad er ihvertfall ganske aktive på rally-fronten. Har dere flyttet nå? Siter
bea Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Du er hjertelig velkommen til Bø og Sauherad hundeklubb I klubben er vi aktive med LP, Mandager, Rally Lydighet, (tirsdager) Agility(onsdager) og utstillingstrening (torsdager). På torsdag er det også hverdagslydighet og sosialisering. I sommer måndene samler vi all trening på 1 dag. Se hjemmeside Denne helgen arrangerer klubben 4 rally lydighets stevner på Sanda Camping (lørdag og søndag) pluss vårt årlige valpeshow på lørdag. Kjempefin anledning å komme å hilse på www.bshklubbb.net Men kanskje de vet om noen i Seljord på Seljord Veterinærkontor ? Siter
raia123 Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Skrevet 23. Mai 2013 Som skrevet høyere opp,jeg bor i Seljord og det er ingen organiserte hundeklubber her... Nærmaste blir Bø og Sauerad..:-). Oppi her så avtaler man bare å gå tur sammen og går. Hehe Siter
Recommended Posts