Gå til innhold
Hundesonen.no

Galleri via Wordpress


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Hei

Jeg har i dag et galleri/fotoalbum via Picasa. Synes det fungerer greit, men lurer på om jeg skal bytte til et via Wordpress. Kjenner til Nextgen album.

Men det jeg kunne tenke meg var et galleri som samarbeider med bildene jeg eks legger ut på bloggen (som er hverdagsbilder). Nå må jeg laste opp bilder to ganger, til bloggen og så til galleri. Finnes det noe galleri fra Wordpress som gjør dette enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du laster opp et bilde i wp så trenger du ikke å laste det opp på nytt for å legge det i galleriet. Wp har jo eget galleri. Se på¨siden min hvordan det ser ut.

Jeg fant ut av det nå. Kan lage galleri slik du skriver

Tusen takk :)

Fin side du har by the way

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag et galleri/fotoalbum via Picasa. Synes det fungerer greit, men lurer på om jeg skal bytte til et via Wordpress. Kjenner til Nextgen album.

Men det jeg kunne tenke meg var et galleri som samarbeider med bildene jeg eks legger ut på bloggen (som er hverdagsbilder). Nå må jeg laste opp bilder to ganger, til bloggen og så til galleri. Finnes det noe galleri fra Wordpress som gjør dette enkelt?

Med nextgen kan du jo ha galleri og hente ut bilder derfra til bloggen. Trenger ikke laste de opp 2 ganger nei.

f.eks disse kommer fra dette galleriet. (lite bilder, da jeg rett og slett ikke gidder å holde på lengre : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...